TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
15 juli 2019 beoordeeld

mooi restaurant, lekker eten, vriendelijke bediening maar zeker niet al te goedkoop. wel veel lawaai en drukke obers

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beter tref je het niet. Netjes en schoon. Perfect eten met verse ingrediënten. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet éven wennen aan de drukte, maar als je er eenmaal in zit dan is het ook echt fantastisch! Mijn vriend en ik aten het degustation menu (€40,- voor 4 gangen) en we kregen: tonijn carpaccio, ravioli, kalf in citroensaus en panna cotta). Het was ontzettend lekker. Goed op smaak, pure smaken ook en gewoon heel erg lekker!

Mijn vriend ruilde zijn panna cotta voor chocolademousse en bestelde daarna nog een keer de chocolademousse. Wij zijn fan!

Het interieur is overigens ook echt bijzonder. Al met al: heel goed. Klasse!

Bereid je voor op een avond vullend programma. Je moet soms even wachten, maar het is het echt meer dan waard.

7 juni 2019 beoordeeld

Lekker gegeten bij deze Italiaan. Smakelijk gerechten allemaal, met vriendelijke bediening. Wij aten de tagliolini en de agnolotti - soort ravioli- met truffel en de tagliatelle carbonara. ( wij waren met zijn vieren). Na de klassiekers Tiramisu en de panna cotta. Heel lekker gegeten.

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen door onze hotel receptie gingen we vol goede moed hiernaar toe. Het was erg druk en zeer lawaaiig. We werden met een handgebaar naar een tafel gewezen zonder oogcontact of enige echte aandacht. We werden vlot bediend voor een aperitief oid.
Kaart is uitgebreid en gevarieerd. Vanuit de keuken werd er permanent gebeld om de gerechten die klaar waren uitgeserveerd te krijgen maar niemand vh personeel reageerde. Voorgerecht Pomodori met Buffel mozzarella was matig/ok, maar twijfelachtig of deze droge mozzarella echt wel van de Buffalo was. Olijfolie of balsamico staan niet standaard op tafel. Dit kon - zuinig afgepast - erbij gevraagd worden.
Hoofdgerecht: goede hoeveelheid. Smaak eenzijdig: bouillonsmaak maar geen enkele verfijning. Grootste hindernis was de volstrekte ongeïnteresseerdheid van het personeel. Ze vroegen niets en zelfs toen we zelf iets aardigs over het eten probeerden te zeggen, was er geen reactie maar werd alles alleen maar zsm weggehaald.
Kortom: het tempo staat hier blijkbaar op nr 1 in de aandacht, maar de klanten en de verfijning van de kwaliteit van het eten liggen ver achter bij wat je mag verwachten bij deze prijzen en sowieso in het algemeen als je uit eten gaat. Nooit meer heen gaan, beloofden we ons zelf.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Pizza Arte bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Pizza Arte geweest? Deel je ervaringen!