TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 juni 2019 beoordeeld

Lekker gegeten bij deze Italiaan. Smakelijk gerechten allemaal, met vriendelijke bediening. Wij aten de tagliolini en de agnolotti - soort ravioli- met truffel en de tagliatelle carbonara. ( wij waren met zijn vieren). Na de klassiekers Tiramisu en de panna cotta. Heel lekker gegeten.

Datum van bezoek: juni 2019

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen door onze hotel receptie gingen we vol goede moed hiernaar toe. Het was erg druk en zeer lawaaiig. We werden met een handgebaar naar een tafel gewezen zonder oogcontact of enige echte aandacht. We werden vlot bediend voor een aperitief oid.
Kaart is uitgebreid en gevarieerd. Vanuit de keuken werd er permanent gebeld om de gerechten die klaar waren uitgeserveerd te krijgen maar niemand vh personeel reageerde. Voorgerecht Pomodori met Buffel mozzarella was matig/ok, maar twijfelachtig of deze droge mozzarella echt wel van de Buffalo was. Olijfolie of balsamico staan niet standaard op tafel. Dit kon - zuinig afgepast - erbij gevraagd worden.
Hoofdgerecht: goede hoeveelheid. Smaak eenzijdig: bouillonsmaak maar geen enkele verfijning. Grootste hindernis was de volstrekte ongeïnteresseerdheid van het personeel. Ze vroegen niets en zelfs toen we zelf iets aardigs over het eten probeerden te zeggen, was er geen reactie maar werd alles alleen maar zsm weggehaald.
Kortom: het tempo staat hier blijkbaar op nr 1 in de aandacht, maar de klanten en de verfijning van de kwaliteit van het eten liggen ver achter bij wat je mag verwachten bij deze prijzen en sowieso in het algemeen als je uit eten gaat. Nooit meer heen gaan, beloofden we ons zelf.

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden dit restaurant bezocht. Kwaliteit van eten was matig en personeel met name “ functioneel”. Snelle maar volstrekt onpersoonlijke bediening.

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit voor de pizza’s. Alles erg smakelijk en snel bereid. Bediening mag wat vriendelijker zijn, komen er nors over.

30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen .
De ober was professioneel vriendelijk.
De gerechten waren redelijk te noemen . Men zou kunnen zeggen veredelde brasseriekwaliteit .
Men rekent echter topprijzen .. een voorbeeld : 28 euro voor het voorgerecht :carpaccio van Sint jakobsschelp. Dit kwam neer op anderhalve schelp in plakjes gesneden met een vinaigrette ...
De akoestiek in het restaurant is niet bepaald fantastisch ..
Je merkt dat hier voornamelijk toeristen komen eten .

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Pizza Arte bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Pizza Arte geweest? Deel je ervaringen!