“Fijne Italiaanse keuken verstopt achter een smal grijs geveltje”
Beoordeling van Pizza Arte

Pizza Arte
Geclassificeerd als nr. 109 van 1.633 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 januari 2018 beoordeeld

Fantasievolle Italiaanse gerechten vind je hier naast standaard pizza's. Ruime keuze aan mooie wijnen. Personeel dat met kennis van zaken en vriendelijk voor hun gasten van jong tot oud zorgt en bijzondere verzoeken van gasten zonder meer realiseert als dat mogelijk is. Reserveren is aan te bevelen want onder de Antwerpenaren is het een geliefd restaurant. Ik kom er al jaren en het is altijd vol.

30 december 2017 beoordeeld

Al vele malen in dit restaurant gegeten. Het eten blijft puur Italiaans en heel lekker. Vriendelijke bediening, al is de ene ober duidelijk al wat vriendelijker dan de andere. Wel een stevig prijskaartje. Om eens geen wijn te nemen kozen wij een Italiaans biertje. Heel doorsnee bier, maar wel €7. Echt wel belachelijk veel! Het kan er ook enorm lawaaierig zijn. Wie echter voor authentiek Italiaans eten gaat en bereid is hier goed voor te betalen zal niet ontgoocheld worden.

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin op een dinsdagavond gegeten. We hebben ons welkom gevoeld. Kindvriendelijk zoals men in Italië is. Wijnkeuze is geweldig en er wordt leuk meegedacht. Het menu is fantastisch, alles wordt naar wens gemaakt. Het delen van gerechten is geen enkel probleem, een heel relaxte avond. We gaan er zeker vaker komen. Prijzen zijn iets hoger maar de ambiance en service maken dat echt goed. We komen terug!

19 november 2017 beoordeeld

Langs de buitenkant oogt het restaurant nogal koel. Het is echter trendy restaurant met veel kunst.
We hadden gereserveerd. Goed, want alle plekjes leken bezet. We moesten best lang wachten voordat ze de aperitief kwamen opnemen. Er bleek geen kaart te zijn. We bestelden tevens een menu. We hadden de aperitief nog maar net gekregen of ze kwamen al met het voorgerecht. Dit bonden we wel jammer. We aten een carpaccio van tonijn, ravioli en plaats met als toetje een panna cotta.
Prijs/ kwaliteit was zeer goed.

13 november 2017 beoordeeld

Bij elk bezoek aan deze zaak ben je nooit ontgoocheld. De kwaliteit van het eten is top, de klantvriendelijkheid steeds aanwezig, en de bediening gewoon erg goed. De constante aanwezigheid van de oprichters die na 27 jaar nog steeds meehelpen in de zaal, aan de bar en in de keuken is hier niet vreemd aan. Een echte aanrader voor wie er nog niet is geweest!

Reizigers die Pizza Arte bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Pizza Arte geweest? Deel je ervaringen!

;