Nanda T
Groningen, Nederland

Mooie locatie.

3,0 van 5 bollen22 okt 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Weekend doorgebracht in dit hotel. Zeer vriendelijk ontvangst en leuke entree en ontbijt kamer. Ontbijt is fantastisch. Onze kamer was aan renovatie toe, douchen in bad, deur van het toilet kon niet op slot zelfs niet goed dicht. Locatie was super, dicht bij het centrum met veel leuke tentjes. Maar geen last van lawaai. Parkeergarage om de hoek.
Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
3.4 km van Hotel Diamonds And Pearls
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2019

Wij logeerden hier een paar dagen geleden !
Dit was ons 12de bezoek aan Antwerpen, elke keer in een ander hotel.
Dus hebben we wel wat vergelijkingsmateriaal !
Vooral "feelgood-score" blijft hangen bij de meeste bezoekers, denk ik , want natuurlijk zijn er altijd minpuntjes als je er echt naar zoekt !
Het warme interieur, een mengeling van boho-chic en zennnnn, aangevuld met plantjes, zonder protserig te zijn, zorgt voor een glimlach op je gezicht !
En natuurlijk de warme ontvangst van Jason, de gastheer !
Onze kamer (4) was zeer ruim, met terras
De badkamer was verouderd, bad met douchekop, met spijtig genoeg niet zo een krachtige waterstraal als we gewend zijn...
Opbergruimte was een oude (mooie) kleerkast, voldoende voor 2 nachten
Het bed was zeer ruim en comfortabel
Er was geen safe aanwezig op de kamer, be creative (tip van Jason)
Een lift is er ook niet, dus zorg voor een goede conditie, ik ben een verslaafde fitbit-gebruiker, dus dolgelukkig met de extra verdiepingen !!!
Een sleutel krijg je mee als je de stad in gaat, sleutel van de voordeur, heel huiselijk !
En last but not least, het ontbijt
Feestelijk geserveerd met de glimlach !

Kamertip: Zorg voor een goede conditie, of vraag de kamer op het gelijkvloers !
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 23 april 2019

Voor een nacht dit historische hotel gekozen. In het centrum dicht bij alles. Prima verzorgde, authentieke, ruime kamer met een luxe badkamer. Een goed uitgebreid ontbijt Aandacht voor de klant vanwege kleinschaligheid.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019

2 dagen Antwerpen met zijn 2 en een etentje en een overnachting. Diamonds & Pearls reeds enkele keren gebruikt en steeds goed geslapen en lekker ontbijt.
Zaten nu in kamer 2, is iets kleinere maar gezellige kamer.
Voorheen de kamer op de hoogste verdieping gehad en die is veel groter. Ook reeds het appartement op de grote markt genomen en ook ruim.
De ontvangst is steeds gemeodelijk en vriendelijk en het ontbijt is prima.
Zeker een aan te raden adres

Kamertip: Vraag info bij de reservering betreffende de grootte en ligging van de kamer
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 februari 2019 via mobiele applicatie

Zeer warm welkom. Auto in privé-parking. Mooi en sfeervol hotel, dat met veel zorg en smaak is ingericht. Zeer aardig personeel. Prachtige kamer (junior suite with a view), precies zoals op de site. Fantastische ligging in hartje Antwerpen. Super vers ontbijt. Dit boutique hotel is echt een aanrader! Met dank aan de sympathieke eigenaren Maarten en Abby.
Hans en Wenda, Zoetermeer, Nederland
6 februari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 11 december 2018

Een leuk klein hotelletje met 4 kamers. Het ontbijt was heerlijk, versgebakken broodjes,yoghurt een perfect gekookt eitjes en alles heel leuk gepresenteerd. De gastheer Jason is een enorme schat, we werden goed verzorgd en hij is altijd in voor een praatje. Hij heeft ervoor gezorgd dat we ons echt welkom voelen. De kamermeisjes zorgen heel goed voor de kamers, alles was schoon en zelfs de pyama's waren perfect op het bed opgevouwen. Dit hotel is niet weggelegd voor mensen die van grote ketens houden, maar hou je van rustiek en een echt historisch (ingericht) hotel met gezelligheid is dit zeker de plek voor jou! Wij komen in ieder geval zeker terug!

Kamertip: goede omgeving, niet geschikt voor mindervaliden, sfeervol en gezellig
Datum van verblijf: december 2018