“Top”
Beoordeling van Pazzo

Pazzo
Reserveren met
Pazzo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 1.731 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Italiaans, Japans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier terecht gekomen maar zeer aangenaam verrast. Zeer smaakvolle gerechten mooi in balans. De wijnkaart is zeer uitgebreid met pareltjes er tussen. Ook de bediening is zeer relax zo komt de chef zelf aan tafel en maakt tijd voor een babbeltje.
Conclusie top gaan hier zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2018

15 juni 2018 beoordeeld

Tafeltjes van 2 dicht tegen elkaar.
Het eten was ok, maar het dessert panna cotta had totaal geen smaak. Gemeld aan de garçon maa4 weinig of geen reactie daarop. De pralines bij de koffie waren beter dan het dessert. Spijtig maar absoluut geen WOW ervaring.

Datum van bezoek: juni 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er voor een verjaardagsdiner van mijn man. Aangenaam verrast door de smaakcombinaties. Er werd ook de juiste wijn bij het gekozen gerecht voorgesteld. De kazen als dessert waren . Zeer vriendelijke bediening. Achteraf nog een kleine attentie voor de jarige (werd geapprecieerd )

Datum van bezoek: mei 2018
24 april 2018 beoordeeld

voor de lunch hebben ze een voordelig 2 gangen menu, we kregen een zeer lekker menu gepresenteerd. Vooraf lekker brood en boter, als eerste gerecht een salade met burrata, en als hoofdgerecht een zeer vakkundig klaargemaakte risotto, we sloten af met een tas lekkere koffie. De wijn was heel erg lekker maar best wel prijzig. Alles bij een een zeer lekkere ervaring.

Datum van bezoek: januari 2018
TomdHooghe, Eigenaar van Pazzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Beste Dora,

Dankjewel ! Blij dat U genoten heeft. Daar doen wij het voor :)

Tot gauw,

Tom d'Hooghe
zaakvoerder

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gerechten zijn te prijzig.
Keuzes zijn wel prima en de gerechten zijn wel prima bereid.
Mooie wijnkaart en schappelijk in prijs.
Bediening is vriendelijk.
Wachtijden prima.
Remoerige kelder dat is spijtig.
Gezellig interieur.
Prijzig maar lekker maakt het allemaal ok.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Pazzo bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pazzo geweest? Deel je ervaringen!