TripAdvisor

Beoordeling van Ras

Ras
Geclassificeerd als nr. 89 van 1.874 Restaurants in Antwerpen
13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

prachtige locatie aan het water. vriendelijke bediening en lekker eten. er is ook een buiten terras .parking vlakbij

Datum van bezoek: augustus 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten.
Zeer vlotte en correcte bediening.
Lang geleden dat ik nog bediening heb gehad die op tijd ziet als er wijn moet vijgeschonken worden.
Zeer attent, omdat we maar even lieten vallen dat er een jarige bij was en hadden ze in chocolade " gelukkige verjaardag" op het dessertbord geschreven.
Het was een festijn om daar te eten, zonder zorgen, zonder opmerkingen, gewoonweg AF.
Als ik dan toch een klein minpuntje moet aanhalen, maar dat is dan echt wel zoeken, op mijn Tagliata hoord een goede Balsamico siroop (Cremoso) geen Balsamico azijn.
Aanrader !!

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juli 2019 beoordeeld

Op een van de heetste dagen ooit in België, langs de Schelde zitten, en genieten van een heerlijk maal: dat kan bij Ras. Uitzicht op de westelijke oever, terwijl de zon langzaam zakt, en dan heerlijke mosselen, een keuze uit prima salades, goede glazen wijn erbij. Heel positief over de combinatie: goede gerechten, vlotte bediening, prettige sfeer (relaxed, correct), op loopafstand van het centrum van Antwerpen, dichtbij Kloosterstraat (dus heel geschikt na een dagje winkelen). En ook nog eens smakelijke desserts ter afronding: een culinaire topervaring op zo’n fraaie locatie. Er zou alleen nog iets vaker een bootje of schip mogen langsvaren, dan was het helemaal compleet......

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zomerse doch niet al te warme zondag kozen we ervoor een terrasje te doen met mooi zicht... dat zicht langs de Schelde is alvast top! Het afgebakende terras zorgde ervoor dat we sowieso ook uit de wind zaten dus perfect.
Leuk om hier zonder reservatie toch plaatsje te vinden.
Het eten was correct. Ik nam de maatjes, mijn dispartner de nems. Beiden waren lekker. Ook mosselen waren lekker en correcte portie. Saai gepresenteerd, mss wel. Maar tover je maatjes en mosselen oo naar een sexy gerechtje
Zeker aan te raden voor leuk zicht. Keuken correct als bezoeker van Antwerpen. Kom ik volgende keer terug, wss eerst andere ervaring als bezoeker doen ! Maar raad het zeker mensen aan die niet continu naar Antwerpen afreizen en er continu op resto gaan

Datum van bezoek: juli 2019
25 juni 2019 beoordeeld

Prachtig uitzicht op de Schelde.
De zwezerik was prima, maar dan hebben we een uur gewacht op het hoofdgerecht.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Ras bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Ras geweest? Deel je ervaringen!