“Lekker en goede bediening!”
Beoordeling van Tong Mein

Tong Mein
Geclassificeerd als nr. 546 van 3.645 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Aziatisch
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten wordt vers klaargemaakt en is lekker. Kleine maar interessante menukaart. De twee dames zijn heel vriendelijk. Nadeel: er is geen Bancontact. Breng dus cash geld mee!

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vers, veel groentjes en veel keuze.
Topadres en helemaal niet duur.
Klein gezellig restaurantje. Op een centrale locatie.
Vriendelijke bediening. Ik heb gehoord dat men beter reserveert. Maar als je vroeg op de avond gaat is er wel plaats.
Fijne ontdekking . Hier kom ik nog!

22 november 2016 beoordeeld

Telkens weer super, vers en lekker. Heel vriendelijke bediening. Vooral de zeebaars is een aanrader!

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte bediening.
Erg lekker en gezellig!
Zeke een aanrader. Het was ons eerste bezoek en we gaan zeker nog eens terug.
Niet voor grote groepen.

14 maart 2016 beoordeeld

Ben nu al een aantal keer in dit pittoreske, kleine en gezellige restaurant geweest gelegen op het welgekende Conciencepleintje in Antwerpen en het is toch tijd om het eens te prijzen :-).
Niet gewoon een alledaagse (Europese) Chinees maar wel een aparte en "echte" chinees met kraakverse producten en a la minute bereide maaltijden. Zelfgemaakte Peking eend, verse vis, schaal en schelpdieren om z'n chinees.
Crackling Pork en ribbetjes met chili en honing zijn toppertjes !
Ook de verse en zelfgemaakte dim sums zijn er overheerlijk.
Een zeer klein, oud en gezellig interieur, RESERVEREN is aangeraden.

Reizigers die Tong Mein bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Tong Mein geweest? Deel je ervaringen!