“Verrassend eten !”

Keukens: Sushi, Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

4 gangen verrassingsmenu gegeten. Personeel heel vriendelijk en het restaurant is netjes en schoon. De tijd tussen de gangen was goed, niet te snel niet te langzaam. Het eten was erg lekker en leuk om te doen. Het eten met stokjes was een hele uitdaging. Een aanrader om een keer te proberen!

Datum van bezoek: maart 2020

26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Betreurend, dik doen qua inrichting, bediening oké maar het geld wat je hier kwijt bent om enigszins voldaan naar buiten te gaan is gewoon teveel. 100 euro voor 5 gerechten en een matige sake, nee, op dit gebied kun je beter en waardevoller eten in den haag. Nooit meer, maar dan hebben we dat ook weer gehad.

26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Genoeg glutenvrije opties.
Het is wel vrij prijzig. En bankjes zijn wat hard na een tijdje. Maar als je lekkere sushi wil, kan ik dit zeker aanraden.

13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gegeten via een Groupon deal
Houten bankjes kunnen hard aanvoelen na lang tafelen.

29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geduld oefenen? Bezoek dan dit restaurant..... honger maakt rauwe bonen zoet....tussentijds vertrokken..

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Oni Japanese Dining bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Oni Japanese Dining geweest? Deel je ervaringen!