“Lekker & gezellig”

Proeflokaal Bregje
Geclassificeerd als nr. 254 van 1.491 Restaurants in Den Haag
Keukens: Bar
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had er niet zoveel van verwacht, omdat het een kleine prijs is voor een 3 gangenmenu. Het personeel is jong, maar vriendelijk en het eten smaakt. Sfeervol restaurant.

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld

Het concept is leuk, maar de prijs komt niet uit het slimme concept maar uit de kwaliteit van het eten. Twijfelachtige garnalen, een cheesecake die meer op een dr.Oetker met bastogne bodem lijkt en meeste personeel is misschien net 16 of net niet. Als eten én personeel niet veel is, kom ik et niet terug

23 februari 2020 beoordeeld

lekker gegeten echter een paar uur na het eten van vispalet, varkenshaas en chocoladetaartje (2 frisdrank) misselijk geworden, 2x over moeten geven. :(

4 februari 2020 beoordeeld

Wat hebben we heerlijk gegeten! Voor de prijs best grote porties. Goed concept, je weet dat je 3 gangen moet kiezen. En wat een aardige bediening. We werden snel bediend, ze kwamen regelmatig langs om te vragen of alles smaakte of dat wij nog wat wilden drinken. En dat met een vol restaurant met veel groepen. Petje af hoor! Het was een geslaagde avond en hebben nog lang na kunnen tafelen. Wij komen hier zeker terug.

30 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant biedt een goedkoop drie-gangenmenu. Je bent verplicht om drie gangen te eten. Maar de kwaliteit valt erg tegen. Ik zou zeggen leg iets meer bij en eet ergens anders twee gangen voor een veel betere kwaliteit.

Restaurant is gehorig en heeft geen gezellige sfeer. Ook de bediening is matig en laat je lang wachten.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Proeflokaal Bregje bekeken, bekeken ook

In Proeflokaal Bregje geweest? Deel je ervaringen!