“Leuk! De naam van het restaurant”
Beoordeling van Leuk Eten En Drinken

Leuk Eten En Drinken
Geclassificeerd als nr. 71 van 1.538 Restaurants in Den Haag
Keukens: Nederlands
Wijk: Zuidwal
Wijk: Zuidwal
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk! De naam van het restaurant is Leuk maar ook echt leuk en lekker eten. Vers eten en, voor de grotere eter, ook grote porties.
Bediening is hartelijk en de gerechten zijn gemakkelijk aan te passen.
Ga hier maar eens eten en je zal ervaren; leuk !

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi etablissement met een super vriendelijke gastvrouw! Zeer kindvriendelijk en attent. Topper!!!!!

Datum van bezoek: juli 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein restaurant in het centrum van Den Haag.
De cappuccino was heerlijk en de lunch ook. We hebben gekozen voor een uitsmijter met rosbief . We kregen er drie boterhammen bij en de uitsmijter was er een met vier eieren. Keuze uit bruin of wit brood en het geheel wordt geserveerd met salade. Het heeft ons prima gesmaakt.
De bediening is erg vriendelijk en attent, prijs en kwaliteit is ook goed. Je zit hier prima, zomers buiten op het terras, nu binnen.

Datum van bezoek: februari 2020
24 december 2019 beoordeeld

Een leuke en gezellige locatie in hartje Den Haag. Lunch was top en leuk gepresenteerd. Vriendelijk en meedenkend personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: december 2019
14 december 2019 beoordeeld

Lekker eten voor zeker voor de prijs. Zeer vriendelijk personeel. Leuke locatie. Centraal gelegen in Den Haag.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Leuk Eten En Drinken bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Leuk Eten En Drinken geweest? Deel je ervaringen!