Vandaag geopend: 10:00 - 00:00

vanaf 5,02 US$
vanaf 132,64 US$
vanaf 121,49 US$
Beoordeeld op 29 februari 2020

Een van de places to be als het aankomt op goede escape rooms wij hebben met verschillende groepen alle kamers gespeeld de een succesvoller als de andere maar een voor een allemaal geweldig wat hebben wij genoten ik baal zelfs dat we ze allemaal gespeeld hebben .... ga het ervaren je zult er geen spijt van krijgen!

Datum van activiteit: februari 2020
Laura O, Guest Relations Manager van Amaze Escape Events, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Bedankt voor deze mooie review!

Beoordeeld op 24 februari 2020

De KGB escape room zit vol verrassingen en is heel leuk om met 5 personen te doen. Samenwerken is belangrijk en dat is soms best een uitdaging. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en dat heb je ook nodig om tot een goed einde te komen. Voor ons de eerste keer maar smaakt zeker naar meer en dan wel binnen de tijd ontsnappen !

Datum van activiteit: februari 2020
Laura O, Guest Relations Manager van Amaze Escape Events, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Bedankt voor je review Serge! Helemaal niet gek voor een eerste keer! We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen. Wellicht weten jullie te ontsnappen uit de handen van Dokter Condor.

Beoordeeld op 20 januari 2020

Goed in elkaar gezette escape room. Crazy doctor. Iedereen zijn kwaliteiten werden benut. Goed dat van te voren is gezegd dat je goed ter been moet zijn en idd voor mensen met epilepsie is dit geen goede kamer.

Datum van activiteit: december 2019
Laura O, Guest Relations Manager van Amaze Escape Events, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Bedankt voor je review Astrid! We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen in een van onze andere kamers.

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

5 van ons gingen naar de dokter, 4 van ons naar de KGB.
We gaan nog een keer terug om te wisselen!
Ik zat in de groep van 5. Op naar de dokter. OMG wat was dat gaaf!!
Ik vertel helemaal niks. Ga t maar ervaren.

Datum van activiteit: januari 2020
Laura O, Guest Relations Manager van Amaze Escape Events, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Hey Anita, bedankt voor je toffe review! Blij, dat jullie opnieuw van jullie ervaring bij ons hebben genoten, en wat goed dat jullie afspraak met de dokter zo soepel was verlopen ;-) Wij verheugen ons al op jullie volgende ontsnappingswedstrijd! Tot snel.

Beoordeeld op 7 januari 2020

Een hele leuke kamer, vooral ook dat je van elkaar tijdens het spel kan zien hoe ver je bent! De ontvangst was heel goed, we waren iets aan de late kant maar dit was geen probleem. Alles werd prima uitgelegd en de gastvrouw was erg vriendelijk! Fijn ook dat er in de kamer een stopknop is waarmee je het spel kan verlaten zonder dat je direct het spel voor heel je team stop zet (en dat dit ook van tevoren medegedeeld werd). Ook na het spel wordt en genoeg tijd voor je vrij gemaakt dmv foto's maken, je naam op het scorebord en een kleine nabespreking. Kortom; echt een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2020