Vandaag geopend: 10:00 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Veel vaaropties vanaf vlotte verhuurlocatie

Beoordeeld op 30 mei 2021

vanaf 29,46 US$
vanaf 30,06 US$
vanaf 36,07 US$
Beoordeeld op 30 mei 2021

Centrale locatie met leuke routes en goeie service. Eerder hebben we vanuit hier al een rondje centrum gedaan, nu zijn we naar (oud) Leidschendam gevaren. De vriendelijke mensen van de verhuur helpen je vlot en geven de juiste uitleg zonder je te lang aan de praat te houden.

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 22 mei 2020 via mobiele applicatie

In Corona tijden wilden we iets leuks en actief doen en dit is echt een super alternatief! Hele leuke manier om Den Haag vanuit een andere hoek te zien en je krijgt een kaart mee met leuke routes om te varen. Echt een aanrader

Datum van activiteit: mei 2020
Beoordeeld op 8 februari 2020

Geweldige manier om de stad te verkennen! Ik ben vandaag met mijn internationale vrienden gaan kanoën en we hebben enorm veel plezier gehad. Leuke activiteit en daarnaast een top service vanuit de organisatie.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 3 december 2019

Door Den Haag kanoën is een geweldige manier om de stad te ontdekken terwijl je lekker buiten bezig bent & we zijn ook nog in een jungle terecht gekomen! Ik wou mijn moeder de stad laten zien, zonder door de drukte van de stad te moeten lopen. Wij hadden een super mooie dag uitgezocht met de mooie herfst/winter zon in het gezicht. Omdat we ook van de natuur houden, heeft Marianne (die de kano's verhuurt) ons Arendsdorp aangeraden- dat was een leuke belevenis omdat je voor een moment in een njungle terecht komt.
Officieel was der Kano verhuur niet geopend, maar Marianne was super flexibel en spontaan om voor ons de kano's ter beschikking te stellen. Ze heeft ons de leuke tips gegeven zodat wij van een mooie  kano tour op een mooie dag konden genieten

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 14 juni 2019

Enorm genoten! Erg verassend hoe mooi Den Haag is vanaf het water. Super vriendelijke mensen en uitstekende servicd!

Datum van activiteit: juni 2019
Marianne E, Eigenaar van Kanoverhuur Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2019

Hoi Jan-Dorus, dank voor je beoordeling ;-) fijn dat jullie hebben genoten!! Tot een volgende keer.