“Wat een tegenvaller..”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Wij kwamen voor de mosselen, maar die hebben ze voorlopig niet op het menu. Zou te veel gevraagd zijn aan het personeel, want die moesten ook al leren om op elektrisch te koken...
Bediening is wel nog steeds erg goed.

2 augustus 2021 beoordeeld

Na de heropening bezochten wij de Haagse Beek op 1 augustus (2021), vierden mijn verjaardag met familie uit Brabant, werden we bijzonder leuk en gastvrij en attent aan tafel door een vaste medewerkster geholpen die de dag alleen maar leuker maakte.
Leuk voor de kinderen, eten als vanouds (gewoon erg lekker) en het restaurant is schoon, nieuw, licht en ruim.
We komen terug!

2 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke high tea voor een babyshower genoten hier. Super geregeld en hapjes in alle soorten. Wat was het lekker en goed verzorgd. De nieuwe zaak ziet er ook gelikt uit! Ga zo door team Beek !!

30 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig en sfeervol restaurant. Heel vriendelijk personeel en heerlijk eten! Ruime keuze van heerlijke gerechten! Aanrader om heen te gaan. Ook in combinatie na dagje strand

Datum van bezoek: juli 2021
29 juli 2021 beoordeeld

Regelmatige bezoeker van deze zaak en nu voor het eerst weer geweest na de heropening. Het eten was prima, zoals altijd, al heb ik de indruk dat de porties iets kleiner en dus wat duurder zijn geworden maar wat echt een tegenvaller is, is de nieuwe inrichting. De gezellige sfeer is weg. Soort van formica tafeltjes met simpele stoeltjes, heel open ruimte, lijkt wel een schoolkantine. Gehorig en ongezellig. Echt jammer dit.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die De Haagsche Beek bekeken, bekeken ook

In De Haagsche Beek geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.