“Heerlijk eten maar je moet snel weer weg zijn !”
Beoordeling van Giuliano's

Giuliano's
Geclassificeerd als nr. 12 van 1.575 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten maar kennelijk wordt verwacht dat je binnen 1,5 u klaar bent.
Wij hebben gereserveerd om 18.30 u en heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen door een van de dames. Kort voor 20 u kwam de manager vertellen dat onze tafel slechts tot 20 u beschikbaar was. Wij konden eigenlijk geen dessert meer bestellen en hebben besloten om de koffie dan maar ergens ander te gebruiken. Heel jammer. Vervelend einde van een heerlijk diner.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Als voorgerecht bruchetta, en als hoofdgerecht een pasta carbonara. Erg vriendelijk personeel, en na het eten nog een glaasje limoncello. Zeker nog een keer terug naar dit restaurant.

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten. Verse, ingrediënten en in goede verhoudingen. Knus restaurant, goede bediening . Echt n aanrader

2 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en knus restaurant met authentiek Italiaans eten. Heerlijke pasta gegeten met verse truffel, aanrader! Desserts ook erg smakelijk.

Datum van bezoek: juli 2021
30 juli 2021 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten bij dit leuke Italiaans restaurant. Het meisje dat ons bediende was zeer vriendelijk. De Italiaanse gastheer, jonge man, erg onvriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Giuliano's bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Giuliano's geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.