Beste Marie-Lou,
Hartelijk dank voor uw positieve recensie over uw bezoek aan voco, The Hague. Ik ben verheugd dat u genoten heeft van het mooie uitzicht vanuit uw kamer en de verzorgingsproducten in de badkamer en dat u het hartelijke onthaal door ons team heeft gewaardeerd. Wat vervelend dat de warme gerechten die wij u in ons restaurant serveerden, niet warm genoeg waren. Ik zal dit direct met onze keuken bespreken, zodat dit niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hotel heeft gekozen voor uw recente verblijf in Den Haag, en ik zie er naar uit u snel weer te verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Onno Muller, Commercial Director
Tel: +31 70 2185600 email: vocothehague@ihg.com
W:vocohotels.com/thehague
** Voor uw volgende reservering kunt u direct contact met ons opnemen, of onze website bezoeken: vocohotels.com/thehague, zodat we hier persoonlijk voor kunnen zorgen. En wanneer u drie nachten of langer bij ons verblijft, nodigen we u uit voor een gratis drankje in onze bekroonde cocktailbar “Ultramarijn”**