Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Jeroen
Echt, Nederland

Te duur en vergane glorie

3,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel is een beetje vergane glorie. Van buiten ziet het er mooi uit en ook de centrale hal is mooi. Kamers zijn echter niets bijzonders. Wel een uitstekende ligging. Prijs in verhouding te duur. Ontbijt kost 29,50, een belachelijke prijs voor wat je krijgt.

Te duur en vergane glorie
Datum van verblijf: augustus 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martine van der Galiën, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 weken geleden
Beste JeroenM1986,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Hoewel we blij zijn dat u het exterieur en de centrale hal van ons hotel, evenals onze uitstekende locatie, op prijs stelde, spijt het ons te horen dat de kamer en het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeden. We begrijpen uw bezorgdheid over de prijs en betreuren het dat u vond dat de ervaring niet de waarde bood die u zocht.

Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen er rekening mee houden als we onze diensten en aanbiedingen blijven verbeteren. We hopen dat u overweegt om ons in de toekomst nog een kans te geven om een meer bevredigende ervaring te bieden.

Vriendelijke groeten,

Team Gastenrelaties
Grand Hotel Amrâth Kurhaus
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 210
  • Priceline
    € 210
  • Vio.com
    € 187
  • Expedia.com
    € 210
3.9 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Zwembad
€ 120
  • Priceline
    € 120
  • Hotels.com
    € 110
  • Expedia.com
    € 120
0.6 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Zwembad
€ 140
€ 104
  • Wyndham
    € 124
  • Expedia.com
    € 124
  • Priceline
    € 104
0.3 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Aan het strand
€ 114
  • Expedia.com
    € 124
  • Vio.com
    € 99
  • Hotels.com
    € 124
2.0 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Zwembad
€ 89
  • Hotel Website
    € 94
  • Vio.com
    € 83
  • Expedia.com
    € 95
5.3 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Restaurant
easyHotel Scheveningen - Superior double
€ 73
  • Priceline
    € 78
  • StayForLong
    € 70
  • Expedia.com
    € 78
0.2 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Aan het strand
€ 59
Volledig restitueerbaar
  • Vio.com
    € 59
  • Agoda.com
    € 59
  • eDreams
    € 59
4.9 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Restaurant
€ 70
  • Expedia.com
    € 69
  • StayForLong
    € 58
  • Hotels.com
    € 66
0.6 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Bar/lounge
Foto van Riva Hotel bij de ingang
€ 102
  • Priceline
    € 112
  • Vio.com
    € 72
  • Expedia.com
    € 102
11.0 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 105
  • Vio.com
    € 83
  • Hotels.com
    € 96
4.5 km van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Den Haag bekijken
Beoordelingen (2.192)
Beoordelingen filteren
2.194 resultaten
Waardering van reizigers
552
550
413
330
349
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
552
550
413
330
349
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 2.194 beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld

Geweldig hotel, mooie schone kamer en fijne badkamer met o.a grote flessen shampoo en dergelijke aanwezig. Heerlijke ruime bedden. Badjassen en badlakens op de kamer om te gebruiken bij binnenzwembad met ligbedden zowel binnen als buiten. Vriendelijk personeel. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt wel koffie gedronken en deze was erg lekker.

Datum van verblijf: augustus 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bfranck123
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martine van der Galiën, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Bfranck123,

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de netheid van uw kamer, de ruime bedden en de attente voorzieningen zoals badjassen en handdoeken voor het zwembad erg op prijs heeft gesteld. Het is ook geweldig om te weten dat u ons personeel vriendelijk vond en van de koffie genoot.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen, misschien om de volgende keer ook ons ontbijt te proberen!

Met vriendelijke groeten,

Team Gastenrelaties
Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2024

De ontvangst en service was super. Iedereen was even vriendelijk. De familiekamer was mooi en ruim. De bedden waren top! Normaal slaap ik belabberd in een hotel, maar afgelopen nacht absoluut niet. Zowel op de dag van aankomst als de dag van vertrek de bagage kunnen opbergen waardoor we 2 volle dagen hebben kunnen genieten met 1 overnachting. We kwamen voor frozen, en dit was makkelijk op loopafstand. Daarnaast hebben we echt genoten van het strand.
Mijn oudste douche had het liefst willen blijven! Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2024
Reistype: Reisde met familie
Bedank Marjo W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martine van der Galiën, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2024
Google-vertaling

Dear Marjo W,

Thank you so much for your wonderful review! We are delighted to hear that you had a fantastic stay and enjoyed the warm welcome and great service from our team. It's great to know that you found the family room beautiful and spacious, and that the beds provided you with a comfortable night's sleep.

We are pleased that you were able to make the most of your stay by storing your luggage on the day of arrival and departure, allowing you to enjoy two full days with one overnight stay. It's also wonderful to hear that you enjoyed the proximity to the Frozen event and the beach.

We look forward to welcoming you and your family back for another enjoyable stay in the future. Thank you again for your kind words!

Kind regards,

Guest Relations
Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2024

Wat een vergane glorie, 450€ per nacht voor een kamer en dan meubilair beschadigd, schimmel in de badkamer, doorgezakte bedden, vies balkon met kapotte stoelen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ontbijt wel lekker maar er wordt niet aangevuld en je moet overal om vragen. Personeel is 90% Engels geen Nederlands. Waardeloos op het uitzicht na

Kamertip: Niet boeken te duur voor wat je krijgt
Datum van verblijf: juli 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 734annekev
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martine van der Galiën, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2024
Google-vertaling

Dear Anneke,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent stay at Grand Hotel Amrâth Kurhaus. We are glad to hear that you enjoyed the view from the hotel.

We sincerely apologize for the numerous issues you encountered, including damaged furniture, mold in the bathroom, sagging beds, and the condition of the balcony. This is not reflective of the high standards we aim to maintain. Your comments regarding the breakfast service and language barrier with our staff are also concerning and will be addressed with our team.

We understand your disappointment and appreciate your honest feedback, which will help us make the necessary improvements. We hope you will give us another opportunity to provide you with a more pleasant and comfortable stay in the future.

Kind regards,

Guest Relations
Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2024

Voor een 5-sterren hotel zijn er toch wel wat mindere punten.
Jammer het in- en uitchecken was in (gebrekkig) Engels en niet in het Nederlands . De auto werd geparkeerd maar bij het uitchecken mochten we de auto zelf gaan halen . De kamer (executive) is zeker de moeite waard . Ruim , goede airco en mooi uitzicht . Enkel jammer dat koffie en water niet werd aangevuld en ook dat de balkondeur niet echt dichtging . Ook kwam er zeer weinig water uit de douchekop. Kamer was ook meestal pas rond 17.00 uur opgeruimd .
Het ontbijtbuffet is meer dan de moeite ! Enkel de zaal en de bediening liet te wensen over . Het had een reftergevoel en ook vaak moest je zoeken om een tafeltje te hebben waar je met je tweetjes kon aanzitten en dat opgeruimd was of al gedekt was …
Jammer . We komen al jaren naar dit hotel . Het is zeker een goed hotel maar voor deze prijs zou het toch wel wat meer in orde mogen zijn. We twijfelen ook echt om volgende keer nog ontbijt te nemen in hotel en dit enkel en alleen door het hoge kantine gehalte van de ontbijtzaal . Ook kunnen we echt vergelijken en is het toch wel wat minder geworden op gebied van service (ontbijt , inchecken, geen flesjes water meer in de auto, …). Erg jammer want we zijn echt al heel vaak daar geweest .

Datum van verblijf: juli 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Vanessa M
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martine van der Galiën, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2024
Google-vertaling

Dear Vanessa,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay at Grand Hotel Amrâth Kurhaus. We appreciate your loyalty and are pleased to hear that you enjoyed the spacious executive room, good air conditioning, beautiful views, and the breakfast buffet.

However, we sincerely apologize for the aspects of your stay that did not meet your expectations. We regret that the check-in and check-out processes were conducted in poor English and not in Dutch. Additionally, we are sorry for the inconveniences with the car service, coffee and water replenishment, balcony door, and showerhead. The late room cleaning and the experience in the breakfast room are also areas of concern that we will address with our team to ensure improvements are made.

Your feedback is invaluable as it helps us to understand where we need to focus our efforts to enhance our guests' experiences. We understand your disappointment and appreciate your honest comments about the decline in service quality. We hope to restore your confidence in our hotel and provide you with the exceptional experience you deserve on your next visit.

Kind regards,

Guest Relations
Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juli 2024

Aller aller slechtste hotel waar ik ooit een boeking heb gedaan.
Vanuit hun ben ik opgelicht (via hun server) en ze willen absoluut nergens mee helpen.
Zelfs booking.com heeft meermaals gebeld namens mij maar ze doen heeelemaaaal niks! Bah!

Datum van verblijf: juli 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jim a
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martine van der Galiën, Guest Services / Front Office van Grand Hotel Amrath Kurhaus The Hague Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2024
Google-vertaling

Dear Jim,

We are deeply sorry to hear about your unfortunate experience during your stay at Grand Hotel Amrâth Kurhaus. Your feedback is very important to us, and we regret that we were unable to meet your expectations.

We take any claims of fraud very seriously and will investigate this matter thoroughly. Please contact our Guest Relations team.
Your satisfaction and trust are our top priorities, and we hope to restore your faith in our services.

Kind regards,

Guest Relations
Grand Hotel Amrâth Kurhaus






Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken