Beoordeeld op 17 juni 2020

Bij aankomst bleek de kamer met een dubbelbed (had ik geboekt) niet beschikbaar. Kregen een kamer met twee aparte bedden met uitzicht op een muur/dak. Werden gecompenseerd met een voucher voor een drankje. Ik had een kamerupgrade of gratis parkeren eigenlijk gepaster gevonden.

Op het beddengoed van mijn vrouw (want ja twee aparte bedden) zat een opgedroogde rode vlek, we hebben ons maar wijs gemaakt dat het nagellak was maar probeerde het maar zo snel mogelijk te vergeten.

Ik verwacht voor 100+ euro p/n toch iets meer hygiene en gastvrijheid.

Om er dan toch nog een positieve draai aan te geven: koffie en flesje water op de kamer konden we wel waarderen.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 10 juni 2020

Nette kamer, goede voorzieningen, maar echt waardeloze bedden. Veel en veel te smal. Badkamer en dergelijke netjes. Maar totaal niet uitgerust door de slechte bedden. Uitchecken was onpersoonlijk geen medewerker die even kwam vragen of alles naar wens was geweest

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020

Heerlijk nachtje weg naar de (volgens ons) leukste stad van het land. Even wandelen naar Scheveningen, met de tram leuke barretjes en restaurant bezocht in het centrum en daarna nog even in de bar van het Novotel blijven hangen. Complimenten voor Sandra die een heerlijk hapjesplankje zonder vlees (met extra kaas :)) voor ons heeft bereid. Kamer ziet er goed uit. 's nachts was het wel heel erg warm dus maar het raam open gezet. Ontbijt prima, maar de ruimte was erg stil. Mag wel wat achtergrondmuziek hoorbaar zijn. Wat ons betreft zeker aan te bevelen

Datum van verblijf: januari 2020
NovotelDenHaagWorldF, Front Office Manager van Novotel Den Haag World Forum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste Tristan,

Hier worden wij blij van! Heel fijn dat jullie het naar je zin gehad hebben. Sandra heeft jullie complimenten hartelijk ontvangen. We zien jullie graag nog een keer verschijnen.
Met vriendelijke groeten,
Team Novotel Den Haag World Forum

Beoordeeld op 14 januari 2020

Prettig ontvangst, fijn personeel, werkelijk super vriendelijk!
Kamer ruim, van alle gemakken voorzien, alleen wel erg warm ondanks dat de verwarming uit stond.
Kwam er pas de volgende ochtend achter dat we het raam hadden kunnen openzetten. Was 's avonds een beetje laat geworden en hadden dit niet opgemerkt...

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste gast,
Hartelijk dank voor het schrijven van de review. De complimenten over ons receptie team zijn doorgegeven!
Tot een volgende keer.
Met vriendelijke groeten,
Team Novotel Den Haag World Forum

Beoordeeld op 8 januari 2020

Kamer was slecht schoongemaakt, badkamervloer zat vol met haren van vorige gasten. Flesje met shampoo was half leegeten verzegeling open. Plateau waar waterkoker stond was niet schoongemaakt en zat vol koffieresten. Bar beneden was niet sfeeervol ingericht en keuze was beperkt.