Beoordeeld op 4 maart 2020

Voor de 2e keer hebben wij weer hier met volle tevredenheid overnacht. Het was erg koud buiten maar door alle verassingen was dit heel snel vergeten :) wij ontvingen een prachtige upgrade naar een junior suite en deze was prachtig en lekker ruim. Ook had het personeel de kamer Romantisch versierd en voelde ons speciaal. Ook hebben wij gebruik gemaakt van de executive lounge en dit was een echte pluspunt! Heerlijk drankjes en kleine hapjes en in de ochtend prive ontbijt. De barman in de bar beneden was erg vriendelijk en leuke gesprekken gehad. Ik als hotel FO supervisor in een ander hotel word erg blij van andere hotels die zo opereren en wij zijn al lang Marriott fans en komen graag terug.

Datum van verblijf: maart 2020
HagueMarriott, Duty Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Geachte dennis h,

Wat een genoegen om uw review te mogen lezen op TripAdvisor, hartelijk dank voor het delen.

Het is een genot om door uw kritische ogen als collega te lezen dat u zo genoten heeft van uw herhaaldelijke verblijf. Wat heerlijk dat u een upgrade heeft ontvangen naar een van onze ruime en comfortabele Junior Suites, inclusief romantische versiering. Heeft u ook genoten van het heerlijke uitzicht terwijl u van uw ontbijt of drankje genoot in de Executive Lounge? Wij zullen al uw complimenten delen met het team, dank voor het benoemen van hun uitstekende service.

Rest mij u te bedanken voor het wederom kiezen van The Hague Marriott en we kijken er alweer naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen. U kunt mij altijd een e-mail sturen op j.jukema@thehaguemarriott.com zodat ik persoonlijk uw verblijf kan faciliteren.

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, net naast Omniversum en Museon. Goed verzorgde kamers, sfeervol ingericht. Badkamer met bad. Uitstekend ontbijt. Personeel is vriendelijk. Hotel heeft een conciërge met 'gouden sleutels' die je echt alles qua tips en trips kunt vragen.

Datum van verblijf: februari 2020
HagueMarriott, Duty Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Geachte gerritv177,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons op TripAdvisor.

Het is onze dagelijkse ambitie zorg te dragen dat u een geweldig verblijf heeft bij ons. Daarom is het fantastische om te lezen dat u genoten heeft van onze locatie, de kamers, het ontbijt, en onze vriendelijke collega's. Geweldig dat u ook met plezier gebruik heeft gemaakt van de kennis van de enige officiele concierge in Den Haag, Gert Jan. Wij zullen uw complimenten delen met hem.

Rest mij u te bedanken voor het kiezen van The Hague Marriott en we kijken ernaar uit u wederom te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 februari 2020

Afgelopen weekend 2 nachten hier geslapen. Heerlijke bedden. Het ontbijt op zo ochtend was wel enorm druk. een beetje te druk vonden wij. de ligging is voor ons goed. je moet wel 2,5 km naar het centrum van den haag lopen.

Datum van verblijf: februari 2020
HagueMarriott, Duty Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Geachte hke130668,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke review over ons op TripAdvisor.

Het is een genoegen om te lezen dat u heerlijk heeft geslapen op onze wereldbekende Marriott bedden. Verder is het gaaf te lezen dat u een heerlijke wandeling heeft gemaakt naar het centrum van Den Haag waarbij u langs de prachtige ambassade buurt loopt en het vredespaleis. Daarnaast spijt het echter mij te vernemen dat het ontbijt niet te ervaring was die wij willen faciliteren naar u toe, waarvoor onze oprechte excuses.

Wij verwelkomen u graag nogmaals, zeker om onze normale hoogstaande service bij het ontbijt te laten blijken. Voor nu bedanken wij u voor het kiezen van The Hague Marriott.

Kind regards,

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Met 2 tieners een weekendje weg. Mijn vrouw zit in een rolstoel dus een minder valide kamer en een gewone naast elkaar.
Echt een mooi hotel met vriendelijke mensen.
Leuke Bar in de lounge mooie en schone kamers.
En een prima restaurant. Parkeren voor de deur en locatie is prima qua ligging.
Zeer goede koffie Starbucks!!

Datum van verblijf: februari 2020
HagueMarriott, Duty Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Geachte Eric_Holtman,

Hartstikke bedankt voor uw woorden over ons op TripAdvisor.

Wat geweldig te vernemen dat u en uw gezin heerlijk genoten heeft van een weekendje weg in Den Haag. Wij geloven erin om uw verblijf uitstekend te faciliteren en uit uw woorden blijkt dat is gelukt.

Wij kijken er ontzettend naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen. Mochten wij iets kunnen voorbereiden voor uw volgende verblijf, kunt u altijd een e-mail sturen naar info@thehaguemarriott.com.

Bedankt voor het kiezen van The Hague Marriott.

Beoordeeld op 8 februari 2020

De kamers zijn stijlvol ingericht met uitstekende luchtbehandeling en verlichting. De TV is prachtig. Het ontbijt is zeer compleet en laat niets te wensen over. Je kunt vroeg inchecken en je koffers worden veilig opgeslagen. De locatie is prima en dicht bij het geweldige Haags kunst museum. Je kunt gemakkelijk in het centrum komen. We kunnen iedereen een weekend Den Haag aanbevelen. De kamers zijn ook nog gunstig geprijsd.

Datum van verblijf: februari 2020
HagueMarriott, Duty Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2020

Geachte 628bertt,

Hartelijk dank voor het delen van uw review met de TripAdvisor community.

Wat een aangenaam genoegen om te lezen dat uw verblijf zo prettig is geweest. Gaaf dat u genoten heeft van de kamer met onze nieuwe TV's. Ook geloven wij, net zoals u, in een goede start van de ochtend met een heerlijk ontbijt. Daarnaast zijn wij graag tot uw dienst om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken; zoals het opslaan van uw koffers, u de weg wijzen, of welke vraag u maar heeft een antwoord op te bieden.

Rest mij u te bedanken voor het kiezen van The Hague Marriott en wij verwelkomen u graag nogmaals in de toekomst.