Beoordeeld op 19 september 2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service en klantvriendelijkheid. Centraal gelegen en leuke extra's!
Het ontbijt was wat beperkt ivm Corona, maar op aanvraag was er veel mogelijk.
Een echte aanrader voor stellen die Den Haag bezoeken.

Datum van verblijf: september 2020
Babylon Hotel Den Haag, Guest Services / Front Office van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Celeste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.
Wat goed om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in het Babylon hotel!

De complimenten zullen gedeeld worden met ons team!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,

Luna
Reception team

Beoordeeld op 18 september 2020

Hotel Babyloon heeft zeker bijgedragen aan een fantastich weekend in Den Haag. Schoon,rustig, alle voorzieningen aanwezig. Dicht bij het cenrum en CS en prima oplossing voor de fietsen. Wij komen graag terug!

Beste Angela,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van het heerlijke weer tijdens uw fantastische weekendje in Den Haag!

De ligging van het Babylon hotel is inderdaad ideaal!

Wij kijken er naar uit u te verwelkomen in de toekomst!

Met gastrvije groet,

Luna
Receptie team

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Mooie locatie, uitzicht perfect op de haagse bossen. Geen last van geluiden van bv station of autos. Dichtbij station, parkings en centrum. Vriendelijk personeel en goede oplossing met het ontbijt. Zelfs mogelijkheid om andere kussens voor het bed te krijgen.

Beoordeeld op 10 september 2020

Een zeer goed hotel. Gastvriendelijk personeel. Schone en grote hotelkamer. Locatie zeer geschikt naast het station. Openbaar vervoer in de nabijheid. Houden zich duidelijk aan de Corona-regels.
Parkeergarage is evt. beschikbaar.

Beoordeeld op 8 september 2020

Samen lekker op reis.
Helaas het ontbijt waren we niet zo tevree. Mocht een ei...
Vroeg gebakken krijg gekookt.
Weinig keus en geen aanbod
Door een maagverkleining kan ik niet veel eten
De koffie had een nare smaak latte machiato.
Ik snap ivm carona strakke regels, maar helaas ben ik over de ochtend het ontbijt niet tevree,
En het stonk naar rook op onze etage.
En veel geluidsoverlast van dichtklappen deuren.
Ik snap de laatste ivm veer op deur.