Beoordeeld op 16 maart 2020

Door omstandigheden moest ik een nacht in Den Haag blijven. Eerder heb ik in andere hotels geslapen in Den Haag, maar ik moet toegeven dat dit veruit de beste was. Mocht er dus iemand in Den Haag willen overnachten dan is dit een erg goed alternatief.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 maart 2020

Centraal gelegen bij spoor, bus en tram. Vriendelijk personeel, goede kamers. Uitstekend en uitgebreid ontbijt met uitzicht op het Haagse Bos. Kranten, Engels en Nederlands, aanwezig. Koffieapparaat op de kamer.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 10 maart 2020

uitstekend hotel, nette kamer, toilet en badkamer. Mooi zicht vanaf het balkon, prima bedden.Heerlijk ontbijt gehad met geweldig uitzicht. Aardig personeel en keurige ambiance.Kortom voor een volgende zakelijke trip komen we zeker terug!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 maart 2020

alles prima/okay, erg vriendelijk personeel en immer behulpzaam.
om de 200 tekens vol te krijgen weet ik verder niet wat nog toe te voegen, maar wil dan nogmaals benadrukken dat we niets te klagen hadden, en dat de locatie uiteraard ook perfect gelegen is, zo vanuit station er naar toe kunnen lopen en vervolgens alle uitvalswegen, tramverbindingen etc. binnen loopafstand liggen. Ook de afstand naar het centrum is makkelijk te voet te doen.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Met de trein goed bereikbaar ook centrum lopend n 10 minuiten te voet bereikbaar.omgeving is veel te beleven winkelcentrum en park aan de overkant.mooie kamer en vriendelijk personeel.ontbijt is uitgebreid en veel keus.

Datum van verblijf: juni 2019
BabylonHotel, Front Desk Receptionist van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Beste rag m,

Hartelijk dank voor uw recensie op TripAdvisor!
Wij waarderen het oprecht dat u de tijd heeft genomen om te schrijven over uw ervaringen.
Het doet mij goed om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Graag tot een volgende keer!

Met hartelijke groet,

Shanice