Beoordeeld op 10 maart 2020

uitstekend hotel, nette kamer, toilet en badkamer. Mooi zicht vanaf het balkon, prima bedden.Heerlijk ontbijt gehad met geweldig uitzicht. Aardig personeel en keurige ambiance.Kortom voor een volgende zakelijke trip komen we zeker terug!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 maart 2020

alles prima/okay, erg vriendelijk personeel en immer behulpzaam.
om de 200 tekens vol te krijgen weet ik verder niet wat nog toe te voegen, maar wil dan nogmaals benadrukken dat we niets te klagen hadden, en dat de locatie uiteraard ook perfect gelegen is, zo vanuit station er naar toe kunnen lopen en vervolgens alle uitvalswegen, tramverbindingen etc. binnen loopafstand liggen. Ook de afstand naar het centrum is makkelijk te voet te doen.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Met de trein goed bereikbaar ook centrum lopend n 10 minuiten te voet bereikbaar.omgeving is veel te beleven winkelcentrum en park aan de overkant.mooie kamer en vriendelijk personeel.ontbijt is uitgebreid en veel keus.

Datum van verblijf: juni 2019
BabylonHotel, Front Desk Receptionist van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Beste rag m,

Hartelijk dank voor uw recensie op TripAdvisor!
Wij waarderen het oprecht dat u de tijd heeft genomen om te schrijven over uw ervaringen.
Het doet mij goed om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Graag tot een volgende keer!

Met hartelijke groet,

Shanice
Front Desk Receptionist

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst. Prima ruime kamer. Bedden zijn goed. Uitgebreid ontbijt met mooie producten. Via spoordeelwinkel geboekt, bij aankomst kregen we een gratis upgrade van de kamer. Ligging is heel centraal. Dichtbij centrum en leuke kroegjes. Wij komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: maart 2020
BabylonHotel, Bhartie - Reception team van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste meneer/mevrouw Fokkien,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij zijn blij om te lezen dat u ons hotel als prettig heeft ervaren. Onze ligging is inderdaad ideaal, zeker als uitvalsbasis voor stad en omgeving.
De complimenten zullen gedeeld worden met ons team!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Bhartie
Receptie Team

Beoordeeld op 28 februari 2020

Fantastisch personeel, gastvrij en behulpzaam.
Kamers zeer mooi en goed onderhouden met standaard ligbad.
Ligging hotel perfect bij station DenHaag Centraal en parkeergarage voor de deur. En nog geen 10 minuten lopen naar centrum Den Haag of Binnenhof.
Ontbijt zeer goed, zelfs met streek produkten..

Datum van verblijf: februari 2020