Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
-ligging centraal -nette kamers -goed ontbijt -medewerkster Pilvi die als enige medewerkster klantvriendelijk en professioneel optrad toen we meerdere problemen uitspraken bij vertrek.
Minpunten:
Bij aankomst was het even lastig direct de ingang naar de parkeergarage van het hotel te vinden gezien het bord een wat onduidelijke beschrijving bevat betreft de richting/pijl. Er ontstonden wat kleine probleempjes tijdens ons verblijf bij het diner (halfpension geboekt). De eerste avond ontvingen wij de menukaart waar we uit meerdere voor- hoofd- en nagerechten konden kiezen. Mijn moeder bestelde tevens een glas wijn. Toen we voor de drankjes moesten tekenen bleek de hele fles ipv een glas in rekening te zijn gebracht. Dit zou achteraf gecorrigeerd worden. De volgende avond kregen we bij het diner plots te horen dat we echter maar 1 optie hadden als voorgerecht en nagerecht en enkel mochten kiezen uit de hoofdgerechten. We hoorden anderen gasten in de zaal dit ook benoemen. De medewerker gaf ons, gezien het probleem, toen toch de keus om ‘vrij te kiezen’ van de kaart, maar gaf aan dat dit normaliter dus niet het geval is. Weet dus dat als je halfpension boekt, dat je enkel vrije keus hebt betreft het hoofdgerecht, maar dat de chef bepaalt wat het voor- en nagerecht wordt. Slecht dat dit niet bij boeken bekend gemaakt wordt en dat dit tevens duidelijk op de menukaart vermeld wordt. Tip: maakt een apart menu voor gasten die halfpension boeken en informeer al je personeel voordat dit telkens problemen oplevert! Ook die avond liep de drankbestelling niet goed. Een glas bier wat mijn moeder bestelde bij het hoofdgerecht werd niet uitgeserveerd (vergeten door de medewerker), maar uiteindelijk wel op de rekening gezet. Dit werd, nadat ik het aangaf, wel van de rekening afgehaald. Toen we op de kamer kwamen bleek dat er tijdens ons diner een voucher onder de deur was geschoven ivm het niet laten schoonmaken van de kamer. Op de voucher stond dat deze ingeleverd moest worden tijdens het verblijf bij het restaurant. Ik liep terug naar het restaurant om de bon te laten aanpassen en dus de voucher in te zetten. Dezelfde medewerker uit het restaurant gaf aan dat ik de bon bij uitchecken de volgende ochtend mocht gebruiken. Op de voucher staat echter dat dit niet kan, enkel bij het restaurant tijdens diner. De medewerker bleef echter benoemen dat ik de volgende ochtend de voucher bij het vereffenen van de drankrekening kon inzetten, dus ik vertrouwde daarop. De volgende ochtend zijn we na het ontbijt even de stad ingewandeld en wilden we om 11:45 uur uitchecken (12:00 uur is uiterlijke tijd om uit te checken). Echter hadden ze onze kaart van de kamer al geblokkeerd bleek toen we 3 trappen omhoog gelopen waren. Dus terug naar beneden om de kaart te laten deblokkeren. Volgens de medewerker was het gebruikelijk kamers al voor 12:00 uur te deblokkeren… (heel vreemd als de gast nog niet heeft uitgecheckt, voor de uitchecktijd dit te doen?!). Opnieuw naar boven om onze spullen van de kamer af te halen, maar nog bleek de kaart geblokkeerd. Toen we een schoonmaakster van de 2e verdieping wilden vragen of ze ons te hulp kon schieten kregen we een boos gezicht met mopperig antwoord dat we maar naar de receptie moesten gaan. Dus weer terug naar beneden, waar ik een nieuwe kaart kreeg. Bovengekomen wederom een geblokkeerde kamer en kon dus voor de 3e keer naar beneden waar ondertussen een enorme rij stond van mensen die wilden in/uitchecken. De medewerker achter de balie was nergens te bekennen. Na 5 / 10 minuten wachten en nog geen medewerker kreeg ik bericht van mijn moeder dat de schoonmaker van de 4e verdieping de kamer geopend had voor ons dus dat we de spullen konden pakken. Zo gezegd zo gedaan en weer terug naar de receptie in de hoop dat daar de medewerker eindelijk was teruggekeerd. Dit was gelukkig het geval, wil het niet dat ik toen tegen het probleem aanliep dat hij de voucher niet kon inzetten bij het afrekenen van de drankrekening. Ik deed het hele verhaal van de vorige avond en daarbij sprak ik uit dat al dit soort ‘kleine’ problemen samen tot 1 groot probleem aan het ontstaan was en dat dit een heel nare smaak gaf aan ons verblijf bij MÖvenpick hotel Den Haag. Hij ging de manager zoeken, die hij na 5 minuten nog niet gevonden had en toen maar ging bellen. Ondertussen ontstond er weer een lange rij achter ons van mensen die aan het wachten waren. Je voelt je als gast dan ook beschaamd, want zij weten niet dat het door toedoen van het hotel langer duurt voordat ze aan de beurt zijn. Toen de medewerker zijn manager gesproken had kregen we echter opnieuw te horen dat deze geen toestemming gaf voor het inzetten van de bon, want duidelijk beschreven dat deze alleen in het restaurant gebruikt mocht worden.
Uiteindelijk kwam per toeval medewerkster Pilvi van het ontbijt bij ons peilen wat er aan de hand was. Zij verontschuldigde zich meerdere malen voor de problemen en de wijze waarop er geen gepaste oplossing geboden werd.
Gezien de manager, na vernemen van de problemen, niet kwam en een oplossing aanbood, heeft zij een manier gezocht om de voucher alsnog te verrekenen. Wat ons betreft mag Mövenpick blij zijn met een medewerkster als haar, want enkel zij heeft gezorgd dat er ons nog enigszins gezien en gehoord voelden als gasten. Aan professionaliteit binnen dit hotel kan er nog heel wat verbeteren om de standaard die Mövenpick wil neerzetten ook daadwerkelijk te behalen. Met name wanneer het aankomt op oplossingsgericht en klantvriendelijk optreden bij problemen die niet door toedoen van de gasten worden veroorzaakt.
Tot slot: ik lees bij andere negatieve reviews dat de manager van het hotel graag had gewild dat gasten dit kenbaar hadden gemaakt in het hotel en dat hij dan naar een gepaste oplossing had gezocht. Zie in onze ervaring dat dit dus netjes gedaan is tijdens ons verblijf, maar dat de manager niet verscheen aan de receptie toen onze problemen werden geuit. Ik ben niet de persoon die achteraf klaagt, terwijl ik het persoonlijk had kunnen bespreken tijdens het verblijf. Vandaar dan ook genoodzaakt om, spijtig genoeg, een negatieve review te moeten plaatsen.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip:Aangepast menu halfpension, €5,- voucher bij niet schoonmaken kamer enkel in restaurant...
Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dimitri Kalaitzis, General Manager van Movenpick Hotel The Hague, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 sep 2023
Beoordeling vertalen
Dear Guest, Thank you for staying with us and thank you for taking the time to leave us this review. I am really sorry for everything that went wrong. We tried to get in touch but unfortunately no response. Still we hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Mooi en verzorgd hotel, ook uitstekend gelegen. Dat heeft wel zijn prijs, die hoger ligt dan je op basis van de kamer zou verwachten. En ook hier heerst net als elders in grote Nederlandse hotels, de Engelse ziekte. Aan de receptie kent men geen woord Nederlands, en doet men ook geen enkele moeite om het te spreken
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde met een partner
Stel Frank W een vraag over Movenpick Hotel The Hague
Bedank Frank W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dimitri Kalaitzis, General Manager van Movenpick Hotel The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2023
Google-vertaling
Dear Frank, Thank you for staying with us and thank you very much for taking the time to leave us this review. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nieuw hotel met zeer vriendelijk personeel. ruime standaard kamer(212) .rustig gelegen en dichtbij alle bezienswaardigheden den haag. Ontbijt met alles erop en eraan. Hotel welke mag worden aanbevolen.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Stel Buffalo9000 een vraag over Movenpick Hotel The Hague
Bedank Buffalo9000
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dimitri Kalaitzis, General Manager van Movenpick Hotel The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023
Google-vertaling
Dear Guest, Thank you for staying with us and thank you very much for taking the time to leave us this amazing review. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi hotel, ligt op de perfecte locatie in Den Haag. Kamers zijn super mooi en netjes en van alle gemakken voorzien.
Wat voor mij een negatieve ervaring was is dat onze kamer pas om 17:00! beschikbaar was, terwijl de incheck tijd om 15:00 is.. en je aardig wat betaald voor de kamer. Wij hebben ons een aantal keer moeten melden, ik vond de receptie niet vriendelijk. Ik ben zwanger en wou graag naar de kamer om mij om te kleden in wat luchtiger kleding omdat het toch aardig warm was die dag.. dit heeft ons verblijf minder aangenaam gemaakt, ivm het gefrustreerd gevoel wat we hadden.
Kamertip: Je moet een borg betalen van 50,-.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Stel B8669LZclaudiam een vraag over Movenpick Hotel The Hague
Bedank B8669LZclaudiam
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dimitri Kalaitzis, General Manager van Movenpick Hotel The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2022
Google-vertaling
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave us this review. I am really sorry that you had to wait until 5pm to check-in. We try our best to have all rooms ready at 3pm. Please be aware that I will discuss this with our Housekeeping department and with my Front Office team about the friendliness at the reception. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goede kamer met fantastisch uitzicht over Den Haag. Goed bed en badkamer. In Restaurant gedineerd, goed eten en ruime keus. Het was genieten. Daarbij heeft het hotel eigen parkeerplaatsen; dus auto lekker dichtbij. En: centrum Den Haag is om de hoek.
Kamertip: Hoeksuite is groot en heeft een mooi uitzicht
Datum van verblijf: april 2022
Locatie
Slaapkwaliteit
Service
Stel E1069OVjank een vraag over Movenpick Hotel The Hague
Bedank E1069OVjank
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dimitri Kalaitzis, General Manager van Movenpick Hotel The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022
Google-vertaling
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave us this amazing review. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit was onze tweede verblijf. Waar de eerste keer in een woord perfect was viel het nu tegen. Ten eerste was de kamer nog niet beschikbaar. Ze hebben een rare regel dat je belast wordt op je creditcard ook al alles al vooraf betaald is. Dame bij receptie echt niet klantvriendelijk . Gevraagde kamer niet gekregen. Wij hadden iets te vieren maar daar werd helemaal geen aandacht aan besteed, jammer dat doen ibis en novotel bv wel. Receptie regelmatig onbemensd. Personeel in bediening wel heel vriendelijk. Twee keer moeten bellen en een keer moeten mailen om creditcard reservering terug te krijgen terwijl we verder niets uitgegeven hadden. Dat kan echt niet. Reden voor mij om hier niet meer terug te keren.
Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Slaapkwaliteit
Hygiëne
Service
Stel simonerY3489RF een vraag over Movenpick Hotel The Hague
1 Bedank simonerY3489RF
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dimitri Kalaitzis, General Manager van Movenpick Hotel The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022
Google-vertaling
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us this review. I am really sorry that your experience was not like expected. Please be aware that I will discuss your feedback with my team. We hope to welcome you again in the future! Kind regards, Dimitri Kalaitzis - General Manager
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.