Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

vanaf 191,96 US$
vanaf 94,09 US$
vanaf 30,18 US$
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum ligt tussen het Museon en het fotomuseum in en ligt op 1.5 km afstand van Scheveningenstrand. Het valt dus prima te combineren. Het was heerlijk vertoeven en de collectie is ruim en divers. Echt een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 20 juni 2020 via mobiele applicatie

door corona is het niet meer de hele museum te bezoeken in een keer.
Er zijn 2 routes.. de berlage en de mondriaan route.
Behoren bij de mondriaan route zijn de tentoonstellingen van A.R.PENCK.NAVID NUUR .MONDRIAAN &DE STIJL en LUCASSEN.
Het is een mooie tentoonstelling

Beoordeeld op 20 juni 2020

Ondanks alle aanpassingen hebben wij een geweldige leuke/interessante "mondriaan route" gedaan. Alles is perfect geregeld en gaat heel relaxed.
Naast het zeg maar chaotische werk van A.R. Penck hebben wij de werken Van Mondriaan en De Stijl bekeken. Met een tussenstop in het Grand Cafe was het inderdaad bijna zo'n 2 uur.

Beoordeeld op 10 juni 2020 via mobiele applicatie

Prachtig. Dit mag je niet missen.
Ivm met Corona was er een verplichte route die ons daardoor ook langs Wonder van Delfs Blauw* leidde. Gelukkig maar: in andere tijden zou ik die hebben uitgesteld maar nu kreeg ik al dit prachtigs alsnog te zien. * En nog niet eens volledig omdat nogal wat leenstukken niet vervoerd konen worden.

Beoordeeld op 23 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat ewn mooi gebouw.
Maar Wat een mooie tentoonstellingen we waren er vorigjaar en nu kon het niet ivm de corona.
Jammer maar we gaan voor volgendjaar als we weer in kijkduin aan de zee het voorjaar inluiden.
Vooralsnog is het wel te hopen dat de situatie dan weer als vanouds is we weer kunen genieten van deze bijzondere locatie en de mooie tentoonstellingen

Datum van activiteit: maart 2020