Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Manieren om Louwman Museum Den Haag te ontdekken
vanaf 18,43 US$
Meer info
Beoordeeld op 11 maart 2020

Ik houd niet bijzonder van auto's maar deze collectie was een geweldige verrassing. Het restaurant is in een gezellige setting met enkele oud Haagsche winkeltjes.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 9 maart 2020

Het Louwman Museum is een echte aanrader.
Toplocatie, Topwagens, en een echte duik in de geschiedenis. Er staan wagens die je enkel hier zal zien in een unieke setting prachtig weergegeven!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Vanwege de regen een overdekte activiteit aan het zoeken . En uitgekomen op het auto museum Louwman. We zijn hier uren binnen geweest en hebben ons staan vergapen aan de 100de klassiekers die hier stonden . Echt de hele geschiedenis van de auto wordt hier in beeld woord en tentoonstellingen weergegeven. Zeer interessant . Verwacht geen moderne bolides maar de mooie klassiekers en de vreemde grappige em leuke voertuigen uit de geschiedenis. Top museum met een mooi restaurant.

Beoordeeld op 1 maart 2020

De ontwikkelings-geschiedenis van de auto is compleet weergegeven met een indrukwekkende aantal auto's. bijzondere en ook unieke exemplaren met uitvoerige tweetalige beschrijvingen
ook veel aandacht voor allerlei uitvindingen op dit gebied. Tevens uitgebreide collecties van "nevenproducten" kunst en accessoires.
neem er wel de tijd voor!

Beoordeeld op 26 februari 2020

Geweldig museum waarin de auto centraal staat. Van 1886 tot de 70'er jaren. Ook sport, race en film auto's vind je er. Zeer de moeite waard.