“Heerlijk eten!!”

ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 530 van 1.495 Restaurants in Den Haag
17 maart 2020 beoordeeld

wat een mooie ervaring, eerste keer hotpot eten! Personeel kan geen of gebrekkig Nederlands, maar Engels is geen probleem. Er werd netjes uitgelegd hoe het werkte. Zoals gezegd was het onze eerste keer, de ober adviseerde hoeveel we moesten bestellen, wat lekker was, hoelang het in de hotpot moest enz. Ook maakt hij wat sauzen voor ons wat echt heerlijk was! wat een heerlijk eten en vriendelijke mensen!!

Datum van bezoek: maart 2020

8 december 2019 beoordeeld

Samen met mijn echtgenote hadden we Chinese fondue oftewel hotpot genomen. We hadden ribeye, tofu, garnalen, schapenvlees dungesneden en diverse groente besteld. Het was een leuke ervaring bij deze unieke Chinese restaurant. Voor mensen die interesse hebben in hotpot moet je hier zijn. Het eten, bediening en het interieur maken jouw avond perfect.

Datum van bezoek: november 2019
31 juli 2019 beoordeeld

De Sichuanese keuken is niet zo bekend in Nederland, maar in China wordt deze gewaardeerd als één van de beste in het land. Dankzij het veelvuldige gebruik van Sichuanese en "gewone" pepers kan het eten behoorlijk scherp zijn, maar hierdoor wordt het ook heel geurig en smaakrijk.
Veel Sichuanese restaurants zijn er niet in Nederland, en dit is echt een goudmijntje - de echte authenthieke smaak gecombineerd met een rustige, fraaie setting en een vriendelijke bediening (die beperkt Nederlands spreekt maar wel Engels). Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
26 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is erg authentiek maar zit niet in Chinatown. Ik had over het concept gelezen dus wilde zelf eens gaan kijken. Het is het beste als je dit met je Chinese vrienden doet in het Engels wordt niets uitgelegd. Je kijkt maar een beetje wat de rest doet. De ober zei dat we waarschijnlijk niet genoeg eten hadden besteld maar wat we dan wel moesten bestellen zei hij er ook niet bij. De sausjes op de toonbank moet je niet vergeten erbij te nemen. De smaken zijn door het koken wel een beetje hetzelfde na verloop van tijd. Geen aandacht voor klantenbinding. Het was leuk om een keer gedaan te hebben maar voor de smaak of een gezellig avondje eten gaan we niet meer terug.

Datum van bezoek: juni 2019
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht op aanraden van een vriendin. Het interieur van het restaurant is heel mooi klassiek Chinees ingericht. We werden al heel snel geholpen door een vriendelijke dame. Ze heeft netjes uitgelegd hoe alles werkt. De bouillon voor de hotpot was erg pittig, zoals het hoort in China. De opmaak en presentatie van de gerechten was erg mooi. Verder waren de side dishes erg smakelijk en creatief. Kortom een aanrader!!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Vulcan Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Vulcan Restaurant geweest? Deel je ervaringen!