“Lunch in de tuin!”
Beoordeling van Cafe bistro Jules

Cafe bistro Jules
Geclassificeerd als nr. 2 van 1.538 Restaurants in Den Haag
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plek om lekker te lunchen
We hadden hier ooit wel eens wat gedronken, ligt net iets buiten het centrum, maar heeft een prachtig interieur, met ouderwetse grandeur! Wij zaten buiten in de tuin, een heerlijke mogelijkheid om te lunchen in het zonnetje. Leuke kaart met daarbuiten ook nog een wisselende soep en omelet, en ook mogelijkheden voor kinderen! We gaan zeker ook eens het diner proberen.
Leuke en gezellige bediening en boven nog gelegenheid om apart te dineren!

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastisch verjaardagsdiner

Beste restaurant in tijden ❤

Eerst wat echt Frans brood met roomboter en camargue zout.

Daarna de kreeftensoep voor ons allebei.

Als hoofdgerecht had mijn man moules mariniere ( mosselen in witte wijn saus) en ik steak au poivre ( steak met pepersaus) . Met frites en sausjes.

Voor dessert had mijn man witte chocolade mousse met bananenijs en caramelsaus.

En ik Iles Flotante ( drijvende eilandjes), meringue met vanille vla en gezouten caramel.

Daarna nog muntthee met friandises ( chocolate pebbles, madeleines en nougat)

Het was echt héérlijk. Aanrader deze plek!

Datum van bezoek: augustus 2020
31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige avond bij Café bistro Jules! We waanden ons in Frankrijk. Top avond. Zeker een aanrader in Den Haag.

30 juli 2020 beoordeeld

Samen met mijn moeder heb ik hier heel de avond kunnen genieten van de sfeer, een drie gangen verrassingsmenu en gezellige bediening. Het achtergrond muziekje maakte het diner nog aangenamer. Sfeervol licht en het eten was verrassend lekker. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Leukste plek in de straat. Genoten!! Dankjewel

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende en zeer aangename ervaring. Vakantiegevoel in eigen land. Heerlijk eten, mooie bijpassende wijnen, zeer gezellige ambiance. Aanrader!

Reizigers die Cafe bistro Jules bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Cafe bistro Jules geweest? Deel je ervaringen!