“Leuk, lekker en een mooi uitzicht”

De Pier Pannenkoeken & Grill
Geclassificeerd als nr. 782 van 1.508 Restaurants in Den Haag
4 weken geleden beoordeeld

Met wat vrienden cocktails gedronken bij de cocktailbar en even geluncht. Super lekker en gezellig. Leuk personeel, en top uitzicht!!

Datum van bezoek: juni 2020

4 weken geleden beoordeeld

Samen met mijn vriend heerlijk gegeten met een super mooi uizicht! Super vriendelijk en snel geholpen. Ga zeker nog een keer terug!

4 weken geleden beoordeeld

Vorige week naar pannenkoekenhuis de pier geweest met een paar vrienden. Het was een lekkere zonnige dag en hebben een tijdje op het terras gezeten met een heerlijke cocktail. Het personeel was heel aardig en vlot we werden goed geholpen en een hebben een leuk praatje gehad. Toen het wat later werd nog afgesloten met een hapje eten en ook dit was erg goed.

Hele fijne dag hier gehad en wij komen zeker nog eens terug.

4 weken geleden beoordeeld

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij restaurant de Pier, we zijn netjes ontvangen door de bediening, iedereen moest zijn handen reinigen met desinfecterende gel. We kregen een tafel bij het raam met een top uitzicht over de zee. De bediening was heel vriendelijk en heeft goed naar onze wensen geluisterd. Verder waren de pannenkoeken overheerlijk. Complimenten voor het personeel en de eigenaar, dat jullie ondanks de heersende corona-virus het restaurant corona proef hebben gemaakt en ons deze leuke ervaring hebben geboden. Wij komen zeker nog een keer langs.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met goed eten en een heel mooi uitzicht. Cocktails zijn ook heerlijk, zeker in de zomer op het terras.

Reizigers die De Pier Pannenkoeken & Grill bekeken, bekeken ook

In De Pier Pannenkoeken & Grill geweest? Deel je ervaringen!