“Parel van de Oriënt !”

Geclassificeerd als nr. 760 van 1.363 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Cool
Wijk: Cool
18 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk echt Chinees gegeten, alles heel lekker , we waren met vrienden en hadden veel te veel besteld, doggy bags gevraagd e en thuis nog twee dagen heerlijk gegeten !

Datum van bezoek: juni 2019

12 februari 2020 beoordeeld

Dit is onze thuishaven. Altijd lekker & authentiek Chinees eten voor een mooie prijs. Daarom komen we er een paar keer per maand.

Datum van bezoek: februari 2020
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt authentiek Chinees restaurant waar bijna uitsluitend Chinezen eten dat moet wel goed zijn.
Heerlijk is bv. de Peking eend , koe lo yuk, geroosterd spek, Chinese broccoli ( zeer speciale groenten ) en goed voor de maag een zoete soep van linzen. En wat zeker niet mag ontbreken een lekkere Tsing Tao ( Chinees biertje ). Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2019
20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een feestje in deze heerlijke chaotische zaak met allemaal families en vrienden, die lekker zitten te eten.
Dit is hoe shared dining is bedoeld.

Datum van bezoek: september 2019
13 mei 2019 beoordeeld

Omdat we 35 jaar getrouwd waren een feestelijk weekend in Rotterdam geregeld. Wat een heerlijk eten bij Oriënt Parel! Helemaal feestelijk met goede hulp van het bedienend personeel.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Oriënt Parel bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Oriënt Parel geweest? Deel je ervaringen!