“Kraak noch smaak”
Beoordeling van Happy Italy

Happy Italy
Geclassificeerd als nr. 40 van 68 Dessert in Rotterdam
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar keer een poging gedaan, maar het lijkt almaar af te nemen.

Suiker op voor bij de koffie (serieus?)
Fles water besteld. 1. Want een 2e fles water was er niet meer.

8 keer zwaaien voor aandacht van bediening.

Spaghetti overgaar en melig, geen smaak
Pizza amper smaak.

Het kan echt vanálles zijn zo neutraal is het eten.

We houden het maar voor gezien denk ik.

Datum van bezoek: augustus 2018

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, lekker gegeten, ruime porties...kortom zeker de moeite waard om eens te gaan eten!

Datum van bezoek: juli 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de film even een happie eten. Er staat een rij voor de deurbij happy Italy maar toch sluiten we aan, zeer goede keus! De rij was zo weg en het eten fantastisch! Zeker voor die prijs, kortom een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de film even hier wat eten
Bij het binnenkomen werd er van halverwege de zaak geroepen met hoeveel we waren en gewezen waar we konden gaan zitten. De rest vd service was niet veel beter en de kwaliteit van het eten was eigenlijk gelijk aan de prijs, laag.
Dit was eens maar nooit meer

Datum van bezoek: juni 2018
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor weinig geld, de prijs kwaliteit verhouding prima in orde. Waar ik elke keer verbaasd over ben is het niveau van service. Het is altijd heel druk maar toch heb ik elke keer binnen een paar minuten een drankje. Daarnaast vind ik het hardwerkend, vriendelijk en snel personeel. Het is wel duidelijk dat het fast service is en dat de stoelen opnieuw gevuld moeten worden want na de eerste twee drankjes en het hoofdgerecht wordt het bestellen lastiger. Maar goed, de stoelen moeten vaker gevuld worden om de prijs zo laag te houden natuurlijk.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Happy Italy bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Happy Italy geweest? Deel je ervaringen!