“Weekendje Rotterdam”
Beoordeling van Jamie's Italian Rotterdam

Jamie's Italian Rotterdam
Geclassificeerd als nr. 214 van 1.363 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Stadsdriehoek
Beschrijving: Jamie’s Italian, geliefd over de hele wereld en bekend om zijn Italiaanse gerechten met een karakteristieke Jamie Oliver twist, welke met liefde gecreëerd zijn door Jamie Oliver en zijn mentor Gennaro Contaldo. In 2008 werd het eerste Jamie’s Italian restaurant van Jamie Oliver geopend in Oxford. Sindsdien is het uitgegroeid naar meer dan 50 restaurants wereldwijd. Jamie’s Italian is geïnspireerd op Jamie Oliver’s passie voor de Italiaanse ‘way of life’. Jamie raakte in zijn tienerjaren geïnspireerd door de liefde, passie en hartstocht voor eten, familie en het leven zelf dat alle Italianen hebben ongeacht waar ze vandaag komen, rijk of arm. Het menu van Jamie’s Italian is geworteld en authentiek. Het draait om het creëren van fantastische rustieke gerechten gemaakt op basis van geprobeerde, geteste en geliefde recepten. Jamie’s vriend en mentor Gennaro Contaldo heeft een bijzondere bijdrage geleverd aan wat nu de essentie van Jamie’s Italian is: traditie gecombineerd met innovatieve ideeën en een Jamie twist. Jamie’s Italian is ontworpen als betaalbaar en toegankelijk, een ‘neighborhood’ restaurant waar iedereen welkom is en iedereen zich op zijn gemak voelt ongeacht hoeveel ze uitgeven of hoelang ze blijven. De focus ligt op uitzonderlijk eten, goed gezelschap en de ontspannen gezelligheid van de Italiaanse tafel. De gerechten van Jamie’s Italian worden gemaakt van de allerbeste ingrediënten, die met zorg worden geproduceerd bij producenten in zowel Italië als lokaal, die onze mentaliteit delen en trots zijn op wat ze doen.
19 maart 2020 beoordeeld

Super avond gehad met z'n drieën, het was Valentijnsdag en we kregen een royale plek voor 6 personen.
Leuke attente bediening, met een goede uitleg over de kaart en lekker vlot met de drankjes, het restaurant doet erg warm en sfeervol aan.
Zowel de voor als hoofdgerechten die we kregen waren top, zelf had ik ravioli met gestoofd rund, en deze was echt waanzinnig lekker. klein minpuntje aan het eind wordt je voor je gevoel weggekeken.

25 februari 2020 beoordeeld

Het aantal tafeltjes is groot, dus de ruimte krap. Bediening is super vriendelijk niks mis mee. Het eten is goed, prijs kwaliteit ook prima. Maar kleine tafeltjes, veel mensen en dus drukte.

17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar op zaterdag om 17:00 bedenken dat je iets wil gaan eten bij Jamie’s Italian en in 2 minuten via google een reservering gedaan.
Leuk restaurant, snelle en vriendelijke bediening, en verrassende, lekkere gerechten. Ik heb de geroosterde bloemkool met linzenragu gegeten. Die was lekker, beetje pittig. Echt een verrassing!
Het is wel een druk restaurant, vooral gezellig en heel geschikt voor een keer zomaar een hapje.

1 februari 2020 beoordeeld

Het restaurant is gezellig druk.
Het was een eerste bezoek.
Grote porties, pure gerechten.
Bediening kan beter. Er word geen tweede drankje gevraagd en ook komen ze niet vragen of alles naar wens is. Ruimte tussen de tafeltjes is minimaal. Verder leuke ervaring om hier een keer te zijn geweest. Misschien dat aandacht voor de gast beter georganiseerd kan worden. Dat was teleurstellend

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is echt heerlijk, maar de bediening is niet scherp op de bestellingen. Dat moesten wij zelf doen. Wel van tevoren reserveren!

Reizigers die Jamie's Italian Rotterdam bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Jamie's Italian Rotterdam geweest? Deel je ervaringen!