“Super toffe zaak! Zou ik aan iedereen aanbevelen!!”
Beoordeling van JACK

JACK
Een tafel reserveren
ma 10/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 243 van 1.369 Restaurants in Rotterdam
5 weken geleden beoordeeld

De cocktails en het eten waren super! Hele fijne sfeer in de zaak. Ik ga er zeker nog vaker heen!!!!

Datum van bezoek: juli 2020

3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant op een prachtige locatie met een beet New York feel. Heerlijk eten en goede cocktails. Leuke muziek en goede sfeer! Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
1 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aftellen naar 1 juni 2020... Horeca mag weer open..
Waren als eerst op de reserveringslijst en kregen eerste drankje can het huis gratis..
Zeer vriendelijk personeel en het eten was top!
Ondanks de 1,5 meter regel was het heel erg gezellig...

Datum van bezoek: juni 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Wij zijn hier afgelopen zaterdag geweest met een groep van 17 personen. Bij binnenkomst voelt de sfeer al gelijk goed. Het restaurant ziet er charmant uit met leuke discoballen aan het plafond, de ambiance is top! Dit restaurant beschrijft dé échte dance scene van Rotterdam en als het nog niet mooier kan kan je een aardig feestje bouwen op het toilet haha ge-wel-dig! Tijdens het eten werd er nog live achtergrondmuziek gedraaid (dj in combinatie met een saxofonist) Het eten was super lekker en wij hebben een top avond gehad. Dit is voor herhaling vatbaar! De hele beleving is gewoon super! Dit is een ware aanwinst voor Rotterdam. Een aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: maart 2020
4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie aanwinst voor Rotterdam in het algemeen en de buurt rond de Hofbogen in het bijzonder. De bar, het restaurant en de aangrenzende ruimtes ademen de oude housescene. Intussen drink en eet je in een lekkere omgeving . Ik was hier alleen voor de borrel maar dat beloofde al veel voor het eten.
Aanradertje dus!

Datum van bezoek: maart 2020
dennisvW1032WC, Eigenaar van JACK, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Wat een leuke beoordeling! Leuk dat je er was en hopelijk tot snel.

Reizigers die JACK bekeken, bekeken ook

In JACK geweest? Deel je ervaringen!