“Onbeschofte eigenaar”

YOLO restaurant-bar
Geclassificeerd als nr. 21 van 1.407 Restaurants in Rotterdam
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Admiraliteit Bar & Kitchen is een boutique cocktailbar met een kleine keuken. U vindt ons in de levendige Rotterdamse wijk Kralingen aan de jachthaven " de Admiraliteit" in een historisch pand met een opvallend en authentiek stalen plafond uit New York. Wij hebben een zonnig terras met uitzicht op de jachthaven.
6 juni 2021 beoordeeld

Ik ben verbijsterd dat dit soort mensen een zaak mogen runnen.
Na mijn vraag of er rekening gehouden kon worden met de dieeetwensen ( plantaardig) met een aantal personen van onze groep werd mij op zeer onvriendelijke manier gezegd dat ze dit niet wilden.
Wij waren niet welkom in het restaurant.
Nou beste eigenaar: u kunt beter eerst een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen.
U bent een schande voor de horeca wereld.

Datum van bezoek: juni 2021
Rogier B, Eigenaar van YOLO restaurant-bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2021

Geachte Heer of Mevrouw,
U schrijft hier een slechte review over ons restaurant terwijl u niet bij ons bent geweest. U heeft ons gemaild met de vraag of wij vegan gerechten serveren, waarop wij u beleefd hebben beantwoord dat wij slechts enkele vegetarische gerechten serveren. Hierop antwoord u dat wij ons moeten aanpassen aan het plantaardig worden van de wereld en dat u een slechte review zal schrijven omdat wij niet aan uw dieetwensen kunnen voldoen. Wij denken graag mee in het belang en met de wensen van onze gasten, maar wij laten ons niet bedreigen met het schrijven van een slechte review, omdat u wij niet aan uw wensen kunnen voldoen. Als u naar de chinees gaat vraagt u toch ook niet of ze een pizza voor u willen maken. U denkt ons te kunnen chanteren door een slechte review te schrijven omdat wij onze menukaart niet aan u willen aanpassen??? U bent ons restaurant niet waard en wij wensen alle restaurants waar u in de toekomst gaat dineren heel veel sterkte met uw vreselijke attitude. Er zijn maar weinig restaurants die gasten zoals u waarderen. Het getuigt van weinig klasse. De restaurant sector zou beschermd moeten worden tegen mensen zoals u die zich achter de foto van een chihuahua verschuilen en slechte recensies schrijven over restaurants waar ze NOOIT geweest zijn. We wensen u veel succes met het vinden van een restaurant waar u wel welkom bent.

De Eigenaar

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

een mooi plekje aan een haventje...we hebben
heerlijk in het zonnetje kunnen zitten....☀️
de zussen die de bediening doen zijn attent en vriendelijk met veel ervaring
het eten was top,heerlijke tonijn,garnalen,kip in sinaasappelsaus,zeebaars met warme mango
en ik heb een chocolade lava toetje voorbij zien komen om van te watertanden
zeker een plek om nog eens aan te schuiven!

Datum van bezoek: september 2020
31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten buiten op het terras met uitzicht op de jachthaven.Begonnen met oesters en tuna tataki,daarna duck springrolls en crispy shrimps.Als toetje foie canard,orange chicken,king Crab en zakje friet.Dit alles in combinatie met een goede rosé,al met al een heerlijke zondagmiddag!

Datum van bezoek: juli 2020
13 juli 2020 beoordeeld

Op 13-jul-2020 zakelijk gelunched. Was werkelijk uitmuntend. Elk gerecht was een feest voor de smaakpapillen. Het restanrant zelf is zeer smaakvol ingericht. Wij hebben overigens buiten gegeten. Vriendelijke bediening. Fantastisch! Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik vrij vaak zakelijk kan eten en heb derhalve veel restaurants aangedaan. Yolo is zonder enige twijfel een van de favourieten.
Ik beveel u dit restaurant van harte aan en hoop dat jullie dezelfde beleving mee maken die ik vandaag heb gehad.

Datum van bezoek: juli 2020
11 april 2020 beoordeeld

Leuke plek, vriendelijke bediening en lekker eten. Wel flink aan de prijs, die ieder jaar ook met meer dan de inflatie lijkt te stijgen en daarmee alleen mensen met een flinke portemonnee lijkt te willen aantrekken. Jammer.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die YOLO restaurant-bar bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In YOLO restaurant-bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.