Vandaag geopend: 10:00 - 20:00

vanaf 82,82 US$
vanaf 140,79 US$
vanaf 22,48 US$
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ik was er 2 jaar geleden met onze tieners en we vonden het toen niet echt wat. Nu toch weer gekomen omdat we dachten dat het toch echt wel leuk moest zijn. Wij kunnen er de charme niet van inzien helaas. Prima maar niet wauw.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend zijn speciaal bij bramladage in markthal gestopt voor lekkere patatjes. Tot onze spijt was er een dame die niet zoveel zin had om te werken dit liet ze ook blijken. Wij vroegen om bakje ze keek er heel boos bij en zei dat ze alleen puntzakjes had. Ik gaf aan dat ik mayo in een bakje wou ze gooide bakje mayo op het venster. Waardoor ik geneigd was om weg te lopen we vroegen om deksels dat werd ook gesmijt op het venster. Vreselijk dat soort mensen ze zouden daar niet moeten werken! Ik zal daar niet meer naartoe gaan en mijn vriend ook niet!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Het eten is erg goed alleen is het erg druk wat zeker in huidige tijd tot wat problemen leid. Verder erg mooi gebouw en zek3r de moeite waard

Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

De markthallen stond al een tijdje op mijn lijstje. En het was prachtig. Het pand is heel bijzonder met een prachtig gekleurd plafond. Dat plafond is heel bijzonder en echt de moeite waard om rustig te bekijken. Je ziet van alles.
Maar ook de eetkraampjes vond ik erg goed en ik had gedacht dat het half leeg zou staan. Niet waar. Je kan er allemaal verschillende snacks kopen. Het geurt heerlijk. On hollands al die goede snacks. Perfect voor de lunch. Iedereen koopt wat anders. De prijzen vielen ook best mee. Niet goedkoop, wel goed betaalbaar. Wat wij kochten was erg smakelijk en goed. Aanrader.

Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Het gebouw is heel gaaf en binnen heb je allerlei leuke tentjes. Je kunt ook eten en borrelen. Het is wel vrij prijzig en niet heel sfeervol, dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen. Maar leuk om doorheen te wandelen!