“Heerlijk zitten”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner
Wijk: Stadsdriehoek
Beschrijving: Bar & Brasserie 'Water' staat voor all day dining in een trendy en bruisende omgeving. Het is de plek waar hotelgasten en Rotterdammers samenkomen voor een gezellige borrel of een informeel diner bereidt met pure ingrediënten. Bar & Brasserie Water is bij uitstek de plek voor een lekkere Latte Macchiato, een informele borrel na het werk of een gedurfd drankje.
15 maart 2020 beoordeeld

Mooi uitzicht op de Erasmusbrug. Aardige medewerkers. Veel keuze op de menukaart. Leuke zitjes. Zit leuk op de hoek

Datum van bezoek: maart 2020

1 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten in dit restaurant is gewoon goed tot uitstekend te noemen. We hebben hier 2x gegeten een keer van de kaart en een keer het oudejaarsbuffet. Helaas wordt de lijn van het hotel doorgezet ik het restaurant qua personeel. Hiermee bedoel ik dat er niet echt naar je geluisterd wordt en men op een paar positieve uitzonderingen na niet lijkt te willen begrijpen dat zij er voor de klant zijn en niet andersom. Daarnaast stoort het mij dat sommige de Nederlandse taal niet machtig zijn waardoor je gedwongen wordt in het Engels te communiceren ik weet dat dit vaker elders ook gebeurt maar blijf dat vreemd vinden. De totale beleving is dus gemiddeld terwijl het eten gewoon goed is daar komt bij dat als je naar de prijs kijkt mag en moet er meer aandacht worden besteed aan de kwaliteit van het personeel.

Datum van bezoek: december 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Wandelend vanuit het centrum is het een aangename verrassing om hier voor de grote glazenramen naar het verkeer, het uitzicht en de hectiek aan activiteiten te aanschouwen. Neem daarbij de goede service en de kwaliteit van drinken en je hebt een prima "break". Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via het reserveringsformulier op de website onder het kopje eten & drinken een reservering gemaakt voor een High Tea met voucher. Anderhalve dag later nog geen bevestiging, dus gebeld. De eerste keer werd er niet opgenomen, tweede keer kreeg ik iemand van de hotelreceptie te spreken en niet van de brasserie. Werd doorverbonden maar helaas naar iemand anders van de receptie. Uiteindelijk iemand van de brasserie aan de telefoon gekregen, met de mededeling dat zij dit nu niet konden zien en terugbellen. Daarna teruggebeld en reservering bevestigd. Eenmaal aangekomen gaf ik aan dat er gereserveerd was, helaas had het personeel geen idee waar ik het over had. Het meisje van de brasserie heeft alles uitstekend opgelost en de high tea was heerlijk. Maar de service en communicatie moet echt verbeterd worden.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben de kabeljauw & entrecote besteld. Na slechts 45 minuten kwam deze aan. Was mooi gepresenteerd maar amper te zien op het bord. De wortelpuree en de vis waren koud, en ook de entrecote. De frietjes waren nog onderweg, maar zijn nooit gekomen. We hebben hierover gereclameerd en kregen eerst een koffie als compensatie. Na wat doordringen (omdat we dit echt niet vonden kunnen) kregen we een gratis dessert aangeboden. Helaas hadden we geen trek in dessert en werd de entrecote niet berekend bij de rekening. Spijtig van het eten, maar het personeel heeft het wel goed opgelost.

Datum van bezoek: juli 2019
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Bar & Brasserie Water, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dank u wel voor uw recensie. Wij vinden het jammer dat uw diner niet voorspoedig is verlopen en dat u er niet van heeft genoten. Het is fijn te lezen dat het team het goed heeft opgelost, maar uw ervaring had natuurlijk niet mogen gebeuren. Dit is ook zeker niet onze standaard. Wij zullen uw feedback delen met het managementteam, zodat wij onze service kunnen verbeteren. Hopelijk geeft u ons in de toekomst nog een kans, zodat wij u kunnen overtuigen van onze gerechten. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Reizigers die Bar & Brasserie Water bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Bar & Brasserie Water geweest? Deel je ervaringen!