“Uitje van de voetbal”

di 4/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 560 van 1.368 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Nieuwe Werk
Beschrijving: Gastvrijheid en gezelligheid staat bij ons centraal. Geniet van heerlijk eten en drinken met een spectaculair uitzicht op de Maas. Onze keuken is eerlijk en toegankelijk en wij kiezen voor kwaliteit en koken met het hart. Voor onze biefstuk en spareribs kom je terug en de geroosterde pompoen met geitenkaas maakt zelfs echte vleeseters aan het twijfelen! Onze gerechten verrassen en smaken naar meer!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke dag gehad met iedereen, top geregeld begonnen met een clinic op de Segway daarna lasergamen en als afsluiter een lekker 3 gangen menu genuttigd. Kortom een zeer leuke en lekkere locatie om van alles te doen

4 weken geleden beoordeeld

Hele leuke dag gehad met de meiden. Eerst een segwayworkshop, daarna nog een fanatiek potje lasergame en de dag afgesloten met een hapje en natuurlijk een drankje! Heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Zeker de moeite waard

4 weken geleden beoordeeld

Leuk uitje gehad. Allemaal geregeld via de Zwarte zwaan. Bij de Segway hebben ze goed rekening gehouden met iedereen. Vond je het wat enger hebben ze ons goed ondersteund. Het lasergamen vond ik erg leuk en raad ik zeker anderen aan te doen. Daarna hebben we met 20 man gegeten op de boot. Lekker carpaccio, spareribs en een lekker toetje ( lava cake met bolletje ijs.
Top dagje!

4 weken geleden beoordeeld

Super team uitje gehad in hartje Rotterdam. Even op de segway daarna lekker lasergamen dit restaurant is van alles voorzien. Gaan hier zeker nog is terug komen was top!!

4 weken geleden beoordeeld

Gezellig om met groep vrienden een lekker hapje te gaan eten in hartje Rotterdam! Drankje hapje, top avond

Reizigers die Restaurant de Zwarte Zwaan bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Restaurant de Zwarte Zwaan geweest? Deel je ervaringen!