“Prima koffie met gebak”

Lido Restaurant
Geclassificeerd als nr. 135 van 1.361 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Internationaal
23 maart 2020 beoordeeld

We namen koffie met gebak in het Lido restaurant. Was lekker en je zat er erg leuk aan het raam met uitzicht op de stad.

Datum van bezoek: maart 2020

27 januari 2020 beoordeeld

We zijn hier laatst geweest voor een diner op uitnodiging van een vriend. De locatie op de Rotterdam is prachtig maar het eten hadden we meer van verwacht.
Het was erg gehaast en getimed eten. En ook best kleine porties. We hadden ook best en opgejaagd gevoel omdat de bediening bij even natafelen elke paar minuten vroeg wat we wilden terwijl wij duidelijk aangegeven hadden dat wij zelf wel even bediening zouden roepen als we wat wilden.

Datum van bezoek: december 2019
3 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier 1 avond tijdens ons verblijf op de ss Rotterdam. Het menu was positief verrassend, erg doordacht en smakelijk. Ook de wijn beviel prima. Tegen een zeer schappelijke meerprijs kon het toetje verandert worden in een kaasplantje (flexibel!). Als je meerekent dat de bediening erg aanrdig en behulpzaam was en daarnaast ook het uitzicht naar buiten goed was, kun je maar tot 1 conclusie komen: dikke prima!

Datum van bezoek: december 2019
18 november 2019 beoordeeld

Op de SS Rotterdam zijn 2 restaurants: Lido en de Club Room. Wij zijn in Lido geweest en hebben daar een plezierige ervaring gehad. Een mooie locatie en als je aan het raam zit een mooi uitzicht op Rotterdam met de Euromast. Het eten was erg goed, mijn vegetarisch voorgerecht (groente spaggetti) was goed op smaak en de runder bavette daarna was lekker mals en goed gegrilld. Er staan op de kaart voldoen gerechten voor iedere smaak.

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld

We hebben in de ss rotterdam een rondleiding gehad in de machine kamers . De moeite waard. Daarna gegeten in Lido restaurant. Vriendelijk ontvangst en zeer vriendelijke bediening door Gina. Eten was heerlijk een aanrader .

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Lido Restaurant bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Lido Restaurant geweest? Deel je ervaringen!