Beoordeeld op 27 januari 2015

Kamers zijn sfeervol ingericht .
Leuk gedeelte van Rotterdam met veel restaurants in de directe omgeving, vlakbij het westelijk handelsterrein .Openbaar vervoer op loopafstand .
Ontbijtruimte gezellig en prima service.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 26 januari 2015 via mobiele applicatie

1 nachtje geweest na vrienden van Amstel. Kamer was ruim en schoon, wel gedateerd en miste wat sfeer. Prima bedden en geen lawaai. Ontbijt was ruim voldoende. voortreffelijk evenals de koffie. Heerlijk brood uit eigen bakkerij, croissantje, yoghurt met muesli, warm gekookt eitje, jam boter kaas en ham, warme drank naar keus waarna ze even later nog kwamen vragen of we nog een koffie wilden. Erg vriendelijk vanaf check-in tot ontbijt en check-out.

Toen we incheckten om 1300 konden we gelijk naar de kamer maar was deze was nog niet gedaan, gaf een vreemd gevoel.
Koffie en-/of thee faciliteit op de kamer zou prettig zijn geweest.

Over all een uitstekend verblijf! Zeker aan te raden voor een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 14 januari 2015 via mobiele applicatie

Een prima hotel in het centrum van Rotterdam. Loopafstand van de erasmusbrug en met de tram ben je binnen 2 minuten op het Beursplein. Kamers zijn ruim zat en de bedden zijn ook van een goede kwaliteit. Personeel was ook vrij behulpzaam. Prima hotel voor een prachtige stad!

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 11 januari 2015 via mobiele applicatie

Het hotel is sfeervol en de kamers zijn erg ruim. Het sanitair was schoon en ook erg ruim, geen badjassen en rituals producten zoals in hun folder staat. Er stond een waterkoker op onze kamer en thee en koffie, maar we kregen geen kopjes?? Volgens het personeel had de vorige gast misschien de waterkoker achtergelaten, want ze deden niet aan koffie of thee op de kamer?? Dat was wat vreemd... Het ontbijt had heerlijk vers brood, maar was verder veel te eenvoudig. Kaas, ham en een gekookt ei.... Er was ook zoetigheid. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht, en heeft een gezellige sfeer. Het personeel is allemaal erg jong en wat afstandelijk. Het hotel ligt op een rustige locatie, maar we liepen zo naar de koopgoot en de Witte de Withstraat. Parkeren op de parklaan was prijzig, meer dan 40 euro voor een weekend.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 10 januari 2015

Echte boetiek-hotel! Ideale ligging: dichtbij musea, Erasmusbrug (daar kan je voor €27,- per dag overdekt parkeren), en lopend langs de Maas bereik je Blaak met zijn nieuwe Markthal en de kubuswoningen vlakbij.
Wij waren daar een nachtje tussen kerst en oud & nieuw.
Ontvangst was goed, de receptioniste zat in een ouderwetse loketkamertje. Leuk!
Hotelkamer was goed en schoon. Geen bijzondere aankleding.
Wat wel verrassend was: ontbijt. Per persoon Alles op een dienblad! Ruim
voldoende!!