Beoordeeld op 29 november 2014

Gelegen tussen de Maas en het centrum van Rotterdam ligt een rustig en klein hotel.
Voor ons de uitvalbasis voor een bezoek aan het Luxor-theater aan de andere kant van de rivier en de volgende dag lekker winkelen.
Een voormalig kantoorgebouw is de basis voor het hotel. Dit geeft het hotel direct een specifieke sfeer. Doordat het een oud gebouw is, konden wij onze kamer slechts bereiken via een route van op- en af trappetjes en diverse corridors. Charmant. De kamer bleek erg groot. Voor het lezen van de ondertiteling op de tv moet je een verrekijker meenemen. Ook het bed bleek groot, groot genoeg voor drie volwassenen. Comfortabel en met goede kussens. De badkamer is modern ingericht en ruim.
We hebben alleen het ontbijt genuttigd, maar je kunt er ook dineren. Het uitgebreide continentale ontbijt wordt aan de tafel geserveerd, je mag eten vanaf het grote dienblad.
Het personeel is attent en vriendelijk.
Onze auto hadden wij geparkeerd in de parkeergarage onder de Eramusbrug, op 5 minuten lopen van het hotel.
Een prima hotel op een rustiek stukje Rotterdam

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 16 november 2014

Twee nachten in dit hotel in een mooi stukje Rotterdam geslapen op citytrip. Prijs/kwaliteit verhouding was dik in orde. Helaas werd aan mijn verzoek voor de kamer (niet aan de voorzijde) niet voldaan. Het lawaai van de straat bleek achteraf redelijk mee te vallen. De tram rijdt niet zo heel vaak, dus valt mee. De kamer was erg groot, maar beetje ouderwets ingericht. Maar het bed sliep prima. Badkamer was beetje verouderd maar mega groot. Al met al prima kamer, zeker voor de prijs. Ontbijt was niet met een ruime selectie maar alles was wel lekker vers en van goede kwaliteit. Ook werd alles goed bijgevuld en de koffie werd vers gezet uit de Italiaanse machine (zoals in het restaurant). Het hotel zit in een oud scheepvaartgebouw.

Kamertip: bij voorkeur aan de achterzijde ivm lawaai vd straat (+tram)
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 27 augustus 2014 via mobiele applicatie

2 nachtjes rotterdam gedaan. Hotel zat op een toplocatie!
Vriendelijk personeel. Mooie kamer maar erg slechte bedden we hadden allebei rugpijn. De badkamer was groot en schoon! Wel erg kaal zonder badmatjes. Er stonden geen ritualsprodukten zoals op de site stond.
Ontbijt was vers. Maar erg weinig uitzoek. Ikzelf verzorg ook t ontbijt maar dat is een veel kleiner hotel en echt veel meer uitzoek. Toch best jammer voor een viersterrenhotel. We misten ook erg koffie en theefaciliteiten op de kamer. Dat zie je toch nergens meer tegenwoordig.
Voorderest ok hoor.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 22 augustus 2014

Bedden prima. Grote badkamer. Lawaaiig vanwege de tram voor de deur. Vlekjes op muren en tapijt. Service redelijk. Uitstekend behandeld in het hotel, maar aan verzoeken gedaan bij de boeking wordt nooit voldaan.

Kamertip: Achterkant hotel
Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 augustus 2014

Heerlijk adres om eens de stad Rotterdam te ontdekken .
Gastvrijheid staat hoog in het vaandel !
Kamers zijn netjes . Alles is aanwezig met goede bedden .
Aanrader is om in het restaurant te gaan eten ,want dat is ook echt in de Franse ( bistro) stijl ingericht . Dit is helaas niet het geval met het hotelgedeelte qua inrichting.
Zeer goed eten, met heerlijke wijnen en wederom zeer gastvriendelijke bediening .
Wij hebben er van genoten !

Datum van verblijf: augustus 2014