Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
luk maar niet iets om vaker heen te gaan

ik loop er doorheen als ik ergens moet zijn op de woonboulevaard maar vind het niet aantrekkelijk ... meer lezen

Beoordeeld op 24 maart 2016
Jacqueline G
Rotterdam, Nederland
Overzichtelijk en ruim opgezet

Het dakpark is een fijne, goed onderhouden plek om doorheen te lopen, picknicken of op een bankje ... meer lezen

Beoordeeld op 23 november 2015

vanaf US$ 84,86
vanaf US$ 83,80
vanaf US$ 29,17
Beoordeeld op 6 september 2020

Waren hier met een groep voor een babyshower. Eten was matig, niet het geld waard. Service was heel slecht. Moesten steeds lang wachten. Om 18u zat onze tijd erop, maar omdat we 40 minuten op een mes en bordjes moesten wachten waren we vertraagd. Ze wilden ons weg hebben en geen thee meer geven. Ze gaven aan dat we weg moesten en het niet netjes van ons vonden, terwijl de fout duidelijk bij hun lag. Helaas geen excuus gekregen. Absoluut geen aanrader.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 27 juni 2019 via mobiele applicatie

Ik kwam hier voor een vrijgezellenfeest. Bediening liep rond met drankjes maar kwam niet bij iedereen langs om te vragen of iemand iets wilde. Er stonden geen schone glazen op mijn tafeltje, dus ging ik bij de bar om een drankje vragen, zeiden ze dat ik dat maar van tafel moest pakken. Al en al totaal klantonvriendelijk. Jammer, want de locatie is wel leuk.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Het begon leuk.
Brood met smeersel ....heerlijk
Maar na 1 1/2 uur nog steeds geen eten en inmiddels het brood en de smeersels op.
Na 2 uur kregen we eten. Nou we hadden allemaal enorme trek....
Jammer.....het eten was koud, lauw en droog....wat een aanfluiting zeg!!
Ga hier nooit met een groot gezelschap naar toe want dat kunnen ze niet aan.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Bij Dakpark Steak & More gegeten met een gezelschap van ruimschoots 15 personen. Om het samen te vatten: geen aangename ervaring;
- De service was om te huilen. Niet klantvriendelijk, mijn gezelschap vroeg om een vegetarische pasta, welke bij het serveren niet duidelijk de distingeren was van de andere pasta’s. Hierop werd gevraagd welke de vegetariche was, waarna werd gereageerd: “Weet ik niet, proef zelf maar”.
- Het eten was ruim onder de maat. Slecht van smaak, laag van kwaliteit en ook nog eens laat qua tijd.
- Veel gerechten kwamen te laat of juist niet, en dat terwijl er gebruik gemaakt wordt van een elektronisch bestelsysteem, waarvan verwacht wordt dat dit het aantal fouten vermindert. Het tegendeel is helaas aan de orde.

Kortom; geen bezoek brengen aan dit restaurant, zulke ondernemers verdienen het niet om een restaurant op deze locatie te runnen.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

ben er met mijn verjaardag geweest. Voor de prijs was het eten lekker. Het terras was heel mooi. ik heb er leuke foto's kunnen maken. Personeel was bij de wok en Tepanyaki
een beetje nors. De rest van het personeel was wel vriendelijk.

Datum van activiteit: augustus 2017