Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Goed verzorgd hotel met een dikke tien voor het personeel. Erg vriendelijk en geïnteresseerd. Ontbijt keurig verzorgd en kamers prima schoon en netjes.
Lokatie heeft mooie oude details. Wij komen hier zeker terug als we weer in Rotterdam willen overnachten.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Hotel Stroom verdiend een dikke 10! Super aardig personeel, heerlijk eten, mooie, schone kamer. Perfecte locatie! Als ik ooit terug kom in Rotterdam dan kom ik zeker naar dit hotel! Ivo de manager, chapeau

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020

prima hotel voor een nachtje Rotterdam. ligt vlakbij tram 8, daarmee ben je zo in het centrum of kun je verder reizen via Leuvehaven met de metro.
ontbijtbuffet is goed, voldoende keuze, je kunt aan de kok je eitje vragen en het wordt dan vers gemaakt. (pannekoek, roerei, omelet, spiegelei, gepocheerd ei)
bed is prima, alleen de kussens (1 hard en 1 zacht) is het net niet, voor ons. zacht is te zacht, hard is veel te hard (met knobbels)

Datum van verblijf: januari 2020
Ludovicus000, Eigenaar van STROOM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Beste Marnie3112, hartelijk dank voor jouw beoordeling. Fijn dat je ons ontbijt als goed beoordeelt. We gaan de kussens controleren. Met een hartelijke groet, Team STROOM

Beoordeeld op 13 december 2019

De kamer is uniek omdat het 2 verdiepingen heeft, veel ruimte, 2 persoonsdouche, bad en een zeer comfortabele (grote) bed. Wij hebben heerlijk geslapen. Een modern hotel met een industrieel look, met gezellige bar/koffiecorner, ontbijtbuffet of je kan iets door de kok laten klaarmaken. Het openbaar vervoer is ook op loopafstand. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: november 2019
Ludovicus000, Eigenaar van STROOM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste 959miffy, hartelijk dank voor jouw review en de fijne complimenten! Met een warme groet uit Rotterdam, Team STROOM

Beoordeeld op 4 december 2019

Was super gezellig weer. Wilde er even uit met mijn vriend. Heb het gecombineerd met een zwangerschapsshoot in de kamer en de resultaten zijn geweldig! Heb dit duidelijk besproken met het personeel vantevoren.

Kamertip: Split level
Datum van verblijf: november 2019
Ludovicus000, Manager van STROOM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2019

Beste daisyvaz, dank voor jouw enthousiaste review! We hopen dat je nog maar vaak van de mooie foto's mag genieten. Heel veel succes met de bevalling. Met een vriendelijke groet, Team STROOM