citizenM Rotterdam
139 US$
122 US$
Novotel
  • Gratis parkeren
Ibis Rotterdam City Centre(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
  • Zwembad
3 januari 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met citizenM hotels
citizenaly, Manager van citizenM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2017

28 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld

De lokatie is perfect, bij binnenkomst verrast de grote trap en de zelf incheck balie is supersnel en makkelijk. De kamers zijn klein (maar ach het bed is groot en alles is er. Het ruikt er lekker fris en het is bijzonder schoon en netjes (heel belangrijk!) De gadgets op de kamer via de Ipad zijn leuk, het personeel grappig, vriendelijk en internationaal. De 'huiskamer' en zijn zithoekjes zijn prettig.. Ach, ik ben gewoon fan! Call me a Citizen from now on :-)
Een tip? Boek een kamer aan de oude haven kant.

Kamertip: Kies voor de kamer aan de oude haven kant. Rustiger en een mooier uitzicht
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
23 november 2016 beoordeeld

Wij kunnen het hotel in Rotterdam alleen maar aanraden.
Zeer vriendelijke werknemers + manager

Originele hoekjes en kantjes om te ontdekken (zithoeken, teksten die je aandacht grijpen, schilderijen, haardvuur). Je neemt best de tijd om elke muur, vloer enz te bestuderen want overal vind je verrassingen :).

De kamer is ook prima. Alles wat je nodig hebt én meer is aanwezig.
Alles te bedienen met een Ipad, heel makkelijk.
Uitgebreid entertainment pakket.

De ligging is eveneens ideaal. Zeker de horeca rond de haven en de buurt van de markthal gaan ontdekken. Originele gebouwen die niet bij elkaar passen maar toch een enorme charme hebben.

Wij hadden een superervaring.

Als ik dan toch 2 minpuntjes moet noemen:
Eten in de bar is vrij prijzig voor wat je krijgt.
Het kussen in voor mij veel te zacht (bed is wel hemels). Maar ik zag achteraf in hun boekje dat je steeds een ander kussen mag vragen dus eigenlijk mijn eigen fout. De info best bij aankomst doornemen en niet bij vertrek ;)

En nog een advies: 1 nacht is te weinig, blijf maar langer, het zal je niet beklagen :)

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie bar, leuke kamer. Beetje standaard. Studenten in de receptie. Ligging is top. Bovenop blaak recht tegenover de markthal. De bar en het ontbijt is verrassend goed. Geinig concept van zelf sushi of een verpakt worstje bij de borrel tot een creatief ontbijtje.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden