citizenM Rotterdam
203 US$
186 US$
Hilton
  • Restaurant
Ibis Rotterdam City Centre(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
104 US$
60 US$
119 US$
116 US$
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
H2OTEL Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
  • Restaurant
Novotel Rotterdam Brainpark(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
143 US$
146 US$
140 US$
FilterenAlle talen
19 december 2016 beoordeeld

De lokatie is perfect, bij binnenkomst verrast de grote trap en de zelf incheck balie is supersnel en makkelijk. De kamers zijn klein (maar ach het bed is groot en alles is er. Het ruikt er lekker fris en het is bijzonder schoon en netjes (heel belangrijk!) De gadgets op de kamer via de Ipad zijn leuk, het personeel grappig, vriendelijk en internationaal. De 'huiskamer' en zijn zithoekjes zijn prettig.. Ach, ik ben gewoon fan! Call me a Citizen from now on :-)
Een tip? Boek een kamer aan de oude haven kant.

Kamertip: Kies voor de kamer aan de oude haven kant. Rustiger en een mooier uitzicht
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
23 november 2016 beoordeeld

Wij kunnen het hotel in Rotterdam alleen maar aanraden.
Zeer vriendelijke werknemers + manager

Originele hoekjes en kantjes om te ontdekken (zithoeken, teksten die je aandacht grijpen, schilderijen, haardvuur). Je neemt best de tijd om elke muur, vloer enz te bestuderen want overal vind je verrassingen :).

De kamer is ook prima. Alles wat je nodig hebt én meer is aanwezig.
Alles te bedienen met een Ipad, heel makkelijk.
Uitgebreid entertainment pakket.

De ligging is eveneens ideaal. Zeker de horeca rond de haven en de buurt van de markthal gaan ontdekken. Originele gebouwen die niet bij elkaar passen maar toch een enorme charme hebben.

Wij hadden een superervaring.

Als ik dan toch 2 minpuntjes moet noemen:
Eten in de bar is vrij prijzig voor wat je krijgt.
Het kussen in voor mij veel te zacht (bed is wel hemels). Maar ik zag achteraf in hun boekje dat je steeds een ander kussen mag vragen dus eigenlijk mijn eigen fout. De info best bij aankomst doornemen en niet bij vertrek ;)

En nog een advies: 1 nacht is te weinig, blijf maar langer, het zal je niet beklagen :)

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met citizenM hotels
22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie bar, leuke kamer. Beetje standaard. Studenten in de receptie. Ligging is top. Bovenop blaak recht tegenover de markthal. De bar en het ontbijt is verrassend goed. Geinig concept van zelf sushi of een verpakt worstje bij de borrel tot een creatief ontbijtje.

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof ingericht hotel met leuke moderne, wel kleine, kamers. Prijzen zijn zeker ok. Lekker en ruim ontbijt! Vriendelijk personeel, wel Engelstalig. Ook centraal gelegen vlakbij het centrum en de Markthal.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje overnacht in dit hotel. De diverse huiskamers, werkkamer en bar zijn allen op de eerste verdieping waardoor je schitterend uitzicht hebt over het oude haventje. In en uit check gaan super snel. Ontbijt niet in een grote eetzaal maar aan een grote huiskamertafel. Lekker vers grof brood. Diverse kaasjes en zalm. Ontbijtgranen e.d. De kamers zijn heel functioneel met een groot en hoog bed. Bediening van lampen, temperatuur, gordijnen en tv allemaal via een iPad. Een douchecabine met oa een stortdouche als sfeerverlichting. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken