“Heerlijk hotel met centrale ligging.”
Beoordeling van citizenM Rotterdam

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
citizenM Rotterdam
Beoordeeld als nr. 2 van 53 hotels in Rotterdam
28 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met citizenM hotels
Schrijf een beoordeling

19 december 2016 beoordeeld

De lokatie is perfect, bij binnenkomst verrast de grote trap en de zelf incheck balie is supersnel en makkelijk. De kamers zijn klein (maar ach het bed is groot en alles is er. Het ruikt er lekker fris en het is bijzonder schoon en netjes (heel belangrijk!) De gadgets op de kamer via de Ipad zijn leuk, het personeel grappig, vriendelijk en internationaal. De 'huiskamer' en zijn zithoekjes zijn prettig.. Ach, ik ben gewoon fan! Call me a Citizen from now on :-)
Een tip? Boek een kamer aan de oude haven kant.

Kamertip: Kies voor de kamer aan de oude haven kant. Rustiger en een mooier uitzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
23 november 2016 beoordeeld

Wij kunnen het hotel in Rotterdam alleen maar aanraden.
Zeer vriendelijke werknemers + manager

Originele hoekjes en kantjes om te ontdekken (zithoeken, teksten die je aandacht grijpen, schilderijen, haardvuur). Je neemt best de tijd om elke muur, vloer enz te bestuderen want overal vind je verrassingen :).

De kamer is ook prima. Alles wat je nodig hebt én meer is aanwezig.
Alles te bedienen met een Ipad, heel makkelijk.
Uitgebreid entertainment pakket.

De ligging is eveneens ideaal. Zeker de horeca rond de haven en de buurt van de markthal gaan ontdekken. Originele gebouwen die niet bij elkaar passen maar toch een enorme charme hebben.

Wij hadden een superervaring.

Als ik dan toch 2 minpuntjes moet noemen:
Eten in de bar is vrij prijzig voor wat je krijgt.
Het kussen in voor mij veel te zacht (bed is wel hemels). Maar ik zag achteraf in hun boekje dat je steeds een ander kussen mag vragen dus eigenlijk mijn eigen fout. De info best bij aankomst doornemen en niet bij vertrek ;)

En nog een advies: 1 nacht is te weinig, blijf maar langer, het zal je niet beklagen :)

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met citizenM hotels
22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie bar, leuke kamer. Beetje standaard. Studenten in de receptie. Ligging is top. Bovenop blaak recht tegenover de markthal. De bar en het ontbijt is verrassend goed. Geinig concept van zelf sushi of een verpakt worstje bij de borrel tot een creatief ontbijtje.

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof ingericht hotel met leuke moderne, wel kleine, kamers. Prijzen zijn zeker ok. Lekker en ruim ontbijt! Vriendelijk personeel, wel Engelstalig. Ook centraal gelegen vlakbij het centrum en de Markthal.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Stadsdriehoek
Suite Hotel Pincoffs
nr. 1 van 53 in Rotterdam
452 beoordelingen
Prijzen weergeven

In citizenM Rotterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over citizenM Rotterdam

Adres: Gelderseplein 50, 3011 WZ Rotterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam > Stadsdriehoek
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 53 hotels in Rotterdam
Prijsklasse: 76 € - 161 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — citizenM Rotterdam 4*
Aantal kamers: 151
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij citizenM Rotterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?