Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Het is een oud pand, de tweepersoonskamer had een waterkoker, strijkplank, goed bed en badkamer. Ventilator, geen airco. Warme kamer in de winter, had frisser gemogen. WiFi kwaliteit is voldoende. Ontbijtbuffet is goed.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
OttoM371, Eigenaar van Hotel Milano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Beste Henk-Jan,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten over Hotel Milano. Goed om te horen dat u tevreden bent over de faciliteiten van het hotel. We nemen uw feedback over de temperatuur in de kamer mee in onze organisatie. We zien er naar uit u ook de volgende keer te verwelkomen. Hartelijke groet, Team Hotel Milano.

Beoordeeld op 20 juli 2018

Onthaal: humeurige dame, kille ontvangst
Kamer: ruime vierpersoonskamer, mini badkamer, netjes, sobere inrichting (ongezellig vind ik persoonlijk), afwerking niet gedetailleerd afgewerkt
Ontbijt: prima ontbijt, gevarieerd, alsnog werd de dame vriendelijk en behulpzaam
Check-out: idem als onthaal, totaal ongeïnteresseerd
Extra info: achter het hotel een zeer ruime tuin, helaas helemaal verwilderd en niet opgeruimd (oa bergen sigarettenpeuken, oud sanitair dat er rond slingert etc)
Prijs/kwaliteit te duur.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk onthaal aan receptie ook was er een ruime keuze bij het ontbijt. Verzorgde kamers. Op een 10 min lopen van het centrum maar met deskundige uitleg van de dame aan de receptie waren we direct aan de winkelstraten en bezienswaardigheden.Het hotel biedt mits betaling gelegenheid tot parking op 100 m afstand in overdekte parking

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 10 januari 2018

Erg fijn en gemoedelijk hotel. Uitstekende hotelkamer met mooi bed en erg fijne kamer. Omgeving is rustig en vandaar uit loop je zo makkelijk naar de stad en ben je van de Erasmusbrug zo in de stad en in het uitgaanscentrum van Rotterdam. Als je niet goed ter been bent, dan is er nog altijd het openbaar vervoer. De straat grenst wel aan een volksbuurt winkelstraat. Dat is voor een plattelander wel even wennen. De mensen zijn wel erg vriendelijk.

Kamertip: Kamer 108 was erg rustig aan de achterzijde gelegen en erg comfortabel te noemen.
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 november 2017

De kamer was niet groot maar wel alles aanwezig wat je mag verwachten.Er zaten wat vlekken op de vloerbedekking.We kregen een flesje wijn op de kamer geserveerd(jammer dat de wijn niet koud was).Op loopafstand van het station.
Het ontbijt was erg lekker en goed. Voldoende keuze en goede kwaliteit.

Kamertip: ik had een standaard kamer dus klein maar compleet
Datum van verblijf: oktober 2017