Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier een nachtje blijven slapen. Plus punt is dat je direct in het centrum zit. Verder is het geen luxe hotel maar daar is de prijs dan ook naar. Bed was ontzettend zacht. Verder wel een airco prima douche en toilet. Perfect voor een nachtje maar voor meerdere nachten zou ik zelf toch kiezen voor een ander hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Team_easyHotel_RDCC, rec van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Dear sir/madam,

Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.

With kind regards, easyHotel Team

Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit is een nieuw hotel. De kamers zijn niet groot, maar bed en douche en andere zaken zijn prima. Zelfs leeslampjes en goede gordijnen zijn aanwezig (dat gaat vaak mis bij hotels) en van vier hoog heb je een mooi zicht op een stukje stad. Het hotel ligt bovendien in het centrum en het personeel is vriendelijk.
Eén minpuntje slechts: er is erg veel verkeerslawaai. Oordopjes in dus!

Datum van verblijf: mei 2018
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Beste Geert,

Bedankt voor uw feedback!

Mocht u nog eens bij ons overnachten kunt u altijd aangeven om een kamer aan de achterzijde of zijkant van het hotel. Deze is rustiger dan de voorzijde.

Wij hebben een 24 uur receptie en zullen altijd proberen te helpen waar we kunnen.

Met vriendelijke groeten,

Steven
easyHotel Rotterdam City Centre

Beoordeeld op 19 maart 2018

Kamer én douche samen 16 m² (2,1mx6,5m). Eén twee persoonsbed niet bereikbaar aan één kant (zie foto).
Plafond ruw beton
Sanitair was klein maar wel voldoende en schoon.
Ontbijt was goed en lekker.
Kamer was niet zoals voorgesteld in de foto galerij op de site van easy hotel

Kamertip: centraal gelegen in Rotterdam
Datum van verblijf: maart 2018
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2018

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.
Wij vinden het jammer om te horen dat uw verblijf niet was zoals u had verwacht.
Wij bieden comfortabele kamers in het midden van het centrum van Rotterdam aan. Wij hebben geprobeerd om zoveel mogelijk van de beschikbare ruimte gebruik te maken.

Wij hopen u in de toekomst in een van onze nieuwe en verbeterde hotels te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 februari 2018 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin hier wezen slapen. Prima kamer. Heerlijke bedden, prima douche. Alleen liepen er van die papier visjes over de grond, niet zo heel fris. Personeel is vriendelijk. Weinig haakjes prima opbergruimte.

Datum van verblijf: februari 2018
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2018

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u ook genoten heeft van Rotterdam zelf.
Onze excuses voor de papier visjes, wij zullen dit direct onderzoeken en actie voor ondernemen.
Hopelijk zien wij u snel weer!

Beoordeeld op 6 februari 2018

Zelfs voor slechts €119,00 voor twee nachten, slechte prijs/kwaliteit.
Vriendelijkheid en Service onbestaand.
Kamer én douche samen 16 m² (2,5mx6,5m). Eén eenpersoonsbed niet bereikbaar aan één kant (zie foto).
Plafond ruw beton... met een kous over de brandmelder! (zie foto).
Smalle, maar goede douche. Twee handdoeken, geen vloerdoek… levensgevaar (grapje).
Gratis en sterke WiFi.
Geen telefoon. Luidruchtige luchttoevoer die we zelf niet kunnen afleggen.
Te zachte bedden: rugpijn. Één hoofdkussen.
Kleine flatscreen hoog opgehangen. Nekpijn.
Leuke verrassing voor de Vlamingen: TV-zenders uit Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Rusland, Turkije, Marokko, Oostenrijk, etc… maar niets uit Vlaanderen.
Slechte geur in de gangen.
En… “… these motel walls are cheap”
Maar, misschien is dit genoeg voor actieve jongeren zonder kwaaltjes en niet voor twee oude za… euh, mensen.

Kamertip: Enkel voor jonge mensen, beneden de 25?
Datum van verblijf: februari 2018
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Jammer om te horen dat uw verblijf niet was zoals u had verwacht.
Foto's en informatie over de kamer en de kamergrootte kunt u allemaal terugvinden op de website.
Extra handdoeken en kussens kunt u elk moment gratis bij de receptie krijgen.

Onze excuses voor de sok om de brandmelder, dit is niet de bedoeling en wij hebben meteen onze housekeeping hierop aangesproken.