Vandaag geopend: 00:00 - 00:00

vanaf 30,67 US$
vanaf 142,31 US$
vanaf 36,80 US$
Beoordeeld op 12 april 2020

We zijn hier dikwijks om de stad Rotterdam te gaan bezoeken, of op een andere trein of de metro over te stappen. O, daar vergeet ik nog de tram naar Hillegersberg te noemen, want daar gaan we ook de nodige keren naar toe.
Het statron is mooi ,ruim en overzichtelijk ingericht. Eethoekjes zijn er ook heel gezellig. Winkeltjes erg smaakvol. Echt een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Station is mooi en ruim opgezet. is groot. Leuke winkeltjes in de ontvangsthal. Behulpzame toeristen info balie, alles goed overzichtelijk. Een aanwinst voor rdam.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Als Rotterdammer ben ik natuurlijk niet neutraal, maar met dit station heeft de stad een spectaculaire entree direct in hartje stad, je wordt gelijk geïmponeerd door nieuwe architectuur maar ook door oude zoals het Groothandelsgebouw . Binnen waan je je in de hal gelijk in de havenstad, alles ademt licht ruimte en dus een welkom gevoel. Ik ben er wekelijks.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 27 februari 2020

Architectonisch is het station heel bijzonder. Verder is de hal ruim, er is een koffiebar bij perron 1 met leuk uitzicht op de hal. In de gang naar de perrons zit veel horeca, voor elk wat wils, bijvoorbeeld Broodzaak e.a.

Beoordeeld op 20 februari 2020 via mobiele applicatie

Station is groot, schoon, rustig en overzichtelijk. Leuke winkeltjes in de ontvangsthal. Ruim loket voor toeristonformatie. Groot duidelijk scherm in ontvangsthal om de vertrekkende treinen af te lezen. Goed zichtbaar voor iedereen