Vandaag geopend: 09:30 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Veel winkels

Hier vind je veel winkels onder 1 dak zeker de moeite waard om te gaan kijken zijn ook nog paar eet ... meer lezen

Beoordeeld op 28 november 2019
521vincenth
Capelle aan den IJssel, Nederland
via mobiele applicatie
Alexandrium winkelcentrum Rotterdam

Leuke winkelcentrum. Schoon, en best redelijk groot. Niet benauwend of zo. Je vind daar van ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2019
Leameru
Arhnhem
via mobiele applicatie
Lees alle 101 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rotterdam
Splashtours Rotterdam
13 beoordelingen
vanaf 29,01 US$
vanaf 13,31 US$
vanaf 13,86 US$
vanaf 11,37 US$
Beoordeeld op 1 februari 2020

Met zoon en kleinkids een bezoekje hier brengen. Zowel overdekt als open winkels ruime parkeer gelegenheid. Voor elk wat wils zo veel soorten winkels en bedrijven zitten hier. Blijft een prettige ervaring.

Datum van activiteit: januari 2020
Team_Klepierre, Gérant van Alexandrium Shopping Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste Fotograafklaas,

Graag willen wij u bedanken voor de leuke review. Wij vinden feedback erg belangrijk en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze review naar ons te sturen.
Hopelijk tot snel in Alexandrium Shopping Center Rotterdam!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 28 november 2019 via mobiele applicatie

Hier vind je veel winkels onder 1 dak zeker de moeite waard om te gaan kijken zijn ook nog paar eet gelegenheden

Datum van activiteit: november 2019
Team_Klepierre, Gérant van Alexandrium Shopping Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Beste Vincenth,

Graag willen wij u bedanken voor de leuke review. Wij vinden feedback erg belangrijk en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze review naar ons te sturen.

Beoordeeld op 24 november 2019

Moesten nieuwe leesbrillen passen. Daarna naar KFC die zitten aan de overkant. Beetje steriele zaak. je moet betalen als je moet plassen. je kunt geen 2 of 3 poten meer krijgen wat vroeger zo lekker was. nette zaak en overwegend is het eten goed.

Datum van activiteit: november 2019
Team_Klepierre, Gérant van Alexandrium Shopping Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Beste Ofsen,

Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Was hier nog nooit geweest, maar had er meer van verwacht. Wat doet een Kruidvat en AH hier bijvoorbeeld ? Er liepen zelfs mensen met een winkelwagen door het winkelcentrum. Dat mag natuurlijk, het is meer dat ik had verwacht dat het geen winkels voor dagelijkse dingen zou hebben.

Datum van activiteit: oktober 2019
Team_Klepierre, Gérant van Alexandrium Shopping Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Beste Rob S,

Graag willen wij u bedanken voor de review. Wij vinden feedback erg belangrijk en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze review naar ons te sturen. Deze informatie nemen wij mee naar het Management, zodat hopelijk uw punten verbeterd kunnen worden.

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Helaas maar het Alexandrium is niet meer wat het ooit was. Ik had als eerste nog hoge verwachtingen van de nieuwe AH, omdat we daar altijd onze boodschappen deden maar dat viel mij zwaar tegen van een XL naar een kleinere AH die er wel mooi uitziet hoor maar, het assortiment is zo veel kleiner geworden. Ook zijn er te veel van de zelfde zaken zeker 10 sportschoenen zaken, te veel fastfood zaken naast elkaar. Ook maar heel weinig (merk)kleding zaken voor mannen. De diversiteit is helaas totaal verdwenen. Als je nu kijkt hoe het winkel centrum de koperwiek hier vlakbij zo positief is veranderd. En opgeknapt is is precies het tegenover gestelde en waar de oosterhof best wel eens veel klanten aan kan gaan verliezen. Sorry Alexandrium maar het is zonde.

Datum van activiteit: augustus 2019
Team_Klepierre, Gérant van Alexandrium Shopping Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Beste A Noorlander,

Dank voor het sturen van uw reactie. Wij waarderen alle feedback van onze bezoekers over het winkelcentrum en nemen alle suggesties voor diversiteit van winkels en behoeften mee in onze evaluaties. Er komen wel weer nieuwe winkels aan. U kunt daarvoor onze website en sociale media pagina's in de gaten houden. We zien u graag terug in Alexandrium Shopping Center!

Groeten,