4 weken geleden beoordeeld

Top,klasse!! Een héérlijk ontbijt, zo genieten, dus niet te laat gaan, want dan schiet je tijd te kort !
Er is geen gratis parking bij het hotel, maar heel kort bij kan je voor een redelijke prijs parkeren...

Kamertip: kamer langs de waterkant zal ,denk ik , minder lawaai hebben...
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor jullie verblijf en de beoordeling op TripAdvisor. We zijn erg blij te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad en wij hopen u in de toekomst graag weer te mogen ontvangen in ons bijzondere hotel. Met vriendelijke groet, Elise - Guest Relations

Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Wat is dit een geweldig hotel !!
Supermooie inrichting, geweldige service en op een heel mooi plekje in Rottterdam.
Hieronder een foto van het uitzicht vanuit onze kamer.
We komen volgend jaar zeker weer terug !!

Datum van verblijf: oktober 2018
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Dank u wel voor het delen van uw recensie. Wij zijn blij dat u een geweldig weekendje weg heeft gehad. Het is fijn te lezen dat u geweldige service heeft ervaren en heeft genoten van de inrichting en onze locatie. We zien u graag volgend jaar terug! Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Prachtige kamer, vriendelijk onthaal, kleine maar gezellige wellness, mooi zwembad, verzorgd en uitgebreid ontbijt, mooie ligging aan haven en Erasmusbrug, gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer... kortom Top! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2018

Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Het doet ons goed dat u heeft genoten van de kamer, wellness faciliteiten en het ontbijtbuffet. Fijn om te lezen dat onze collega's een positieve indruk hebben achtergelaten. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 6 november 2018

Heerlijk hotel met ruime, wellness kamer. Neem vooral die met een jacuzzi en prive sauna. Het bed is ook echt heerlijk, eigenlijk een hotel waar je voor altijd zou willen verblijven. ps eigenlijk geheim houden!

Datum van verblijf: februari 2018
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Hartelijk bedankt voor uw complimenten! Wij zijn blij dat u heeft genoten van de kamer, het bed en de wellness faciliteiten. U mag van ons voor altijd blijven. Hopelijk mogen wij u weer een keer verwelkomen. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Design hotel met leuke bar, mooie kamers in verschillende designs en luxe badkamer en apart toilet! Ligt aan de Maas, ideaal om gebruik te maken van de watertaxi.
Bij volgend bezoek aan Rotterdam zeker weer boeken!

Datum van verblijf: oktober 2018

Fijn om te lezen dat u ons graag weer wilt bezoeken bij een nieuw bezoek aan Rotterdam. Het doet ons goed dat u heeft genoten van de bar en de hotelkamers. Hopelijk zien wij u snel terug. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations