“Prima”

Minang Kabau Baru
Geclassificeerd als nr. 373 van 1.373 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Indonesisch
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeg gereserveerd. Welkom door uitstekende ober. Het was warm maar toch in zwarte broek, wit overhemd, zwarte stropdas, zwart vestje en wit mondkapje. Tafels op het terras volgens corona regels opgesteld. Prima tafel aan de plas met geweldig uitzicht. Voor de lunch gekozen voor 2 nasi kuning rames en 1 mix sate. Nasi rames met 2 stokjes sate, gebakken banaan, rendang en atjar, Sate mix 12 stokjes, sate kambeng, ajam en babi, Alles heerlijk. 2 flinke glazen wijn en 2 glazen bier en dat alles voor € 52.00. Wat een lekkere lunch in een heerlijke zaak.

3 augustus 2020 beoordeeld

Prachtige locatie aan de Kralingse plas. Ze houden netjes rekening met de coronamaatregelen en de bediening is sowieso erg vriendelijk. Eten is lekker, ik had de vegetarische maaltijdschotel. Maar het mag allemaal iets hoger op smaak. Er staat 1 pepertje bij, maar er zat echt 0 pit in.

Datum van bezoek: augustus 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De plek is goud waard, als je ''savonds van een zonsondergang wilt genieten, daar is sinds de coronacrisis niets aan veranderd. Ook de kwaliteit van het eten is hetzelfde en ook de bediening is even correct gebleven, of misschien toch niet. Ontsmetten bij binnenkomst en even wachten en daarna lijkt alles het oude. Een positieve uitzondering hier, na ieder toiletbezoek wordt alles gedesinfecteerd. Met andere woorden, nog steeds een bezoek waard als je naar het Kralingse bos gaat.

13 juli 2020 beoordeeld

Vandaag een rondje gelopen bij de kralingseplas waarbij we uitkwam op dit restaurantje. Het was al half 9, hadden thuis gegeten maar vroegen of we een drankje mochten komen doen. Dit ging niet van harte. Er werd gezegd ja ga maar langs de zijkant zitten. Er stond een man met tenger postuur, zwart haar, rond de 40 bij de ingang die dit zei. Je denkt dat t wel zal meevallen dus gaat zitten prima? Vroegen om de kaart, ging niet van harte, me kind speelde met een autotje maar ook dit werd niet op een normale manier gecommuniceerd naar me kind van 5 waarbij ik opstond en besloot te vertrekken heb ook verteld dat we opstappen omdat hij ontzettend raar keek en de klantvriendelijkheid wel een toontje hoger gezet kan worden. Ik zou hier nooit meer komen, puur dus omdat deze man bij de ingang het zó verziekt heeft. Triest dit! En de kroon spant die gewoon door tegen een kind uit te vallen. Hoe durf je.

13 juni 2020 beoordeeld

Mijn vrouw en ik komen er al jaren. Gezellig terras, vriendelijk en warm personeel en een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Al menig verjaardag daar gevierd. Eten is van eem constante kwaliteit en als echte Indo kan ik de keuken zeer waarderen. Is ons favoriete restaurant.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Minang Kabau Baru bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Minang Kabau Baru geweest? Deel je ervaringen!