Stadion Feijenoord (De Kuip)
Opslaan

Google
Manieren om Stadion Feijenoord (De Kuip) te ontdekken
vanaf 13,82 US$
Meer info
vanaf 98,04 US$
Meer info
Beoordeeld op 19 februari 2020

Nu ben ik geen supporter van deze club, maar een mooi stadion hebben ze wel. Dit was een bijzondere dag voor ons, ik zat niet in het uitvak zoals ik gewend ben, maar ik mocht in het familievak plaats nemen. Dit omdat mijn zoontje met de line-up mocht meelopen. Was allemaal goed geregeld. Is een onvergetelijke dag geworden.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 7 december 2019

Hier hoeft bijna geen uitleg aan te worden gegeven, qua sfeer is dit het mooiste stadium van het land, Overal is er goed zicht op het veld. Bij evenementen is het handig om van te voren toch een kaartje te kopen, scheelt een grote teleurstelling.
"De Kuip moet blijven!"

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 27 november 2019 via mobiele applicatie

Een bezoek aan de Kuip en de rondleiding is erg leuk om aan mee te doen. Complimenten voor de gids. Ook het Feyenoord museum was leuk om te zien maar daar moet je denk ik wel fan voor zijn

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 23 oktober 2019

Concert van Rammstein in de Kuip
Wat een concert!
De Kuip is wel geschikt voor dit soort events.
Spectaculair!!!!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Rondleiding door de kuip gehad.
Dit is voor de echte fan natuurlijk geweldig.
Van de kleedkamers tot de beroemde spelers tunnel. En nog het museum met de mooie bekers enz.

Datum van activiteit: september 2019