“Spannende en verrassende gerechten”
Beoordeling van De Harmonie

De Harmonie
Geclassificeerd als nr. 66 van 1.408 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een oud collega besproken (nu het gelukkig weer kon na de corona sluiting). Door het super lekkere weer buiten in de tuin kunnen eten. We hebben gekozen voor het 23 gangen menu, best spannend. Het heeft onze verwachting overtroffen. Subtiele smaken en verrassende combinanties. Echt een avond uit en puur genieten. De bediening super vriendelijk en gaf uitstekende uitleg en service.

Datum van bezoek: juni 2021

6 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu de restaurants en de concertzalen gesloten zijn, slaat het Rotterdams Philharmonisch Orkest de handen ineen met chef Marco Somer. Met een self-made box om een diner te prepareren en een online musical for Easter is Pasen zeer geslaagd.

Beoordeel zelf of mijn poging gelukt is ‍♀️

Datum van bezoek: april 2021
9 oktober 2020 beoordeeld

Top gegeten bij Marco. Het 23-gangen menu met bijpassende wijnen is perfect op elkaar afgesteld en we zijn aangenaam verrast. Bedankt voor de heerlijke avond!

Datum van bezoek: oktober 2020
27 september 2020 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten het 4 gangen menu met bijpassende wijnen. De champagne die geschonken wordt is ook erg lekker. Service is erg goed, vriendelijke bediening en de COVID 19 regels worden goed in acht genomen. Echt een aanrader voor een mooie culinaire avond.

Datum van bezoek: september 2020
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben van het 23 tasting menu mogen genieten vanavond, inclusief wijn arrangement. Het was het dubbel en dwars waard! De gerechten waren uitmuntend, in iedere gang zó veel diverse bereidingen, smaken die waanzinnig goed op elkaar aansloten en de prachtige wijnen die het echt compleet maakte. De bediening zorgde voor nét dat beetje extra beleving, goede uitleg van gerecht en zeker leuke, goede informatie over de wijnen! Voor een ieder die nog twijfelt om een bezoek te brengen adviseer ik de (YouTube)video van Marco Somer te bekijken, na het zien van deze video weet je zeker dat je een bezoek wil brengen aan Harmonie 23!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die De Harmonie bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In De Harmonie geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.